Web Analytics Made Easy - Statcounter

عظیم جزیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به پیروزی شب گذشته تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس مقابل «فولاد سیرجان ایرانیان» اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود، گرچه تیم والیبال «فولاد سیرجان» سه بازی اخیر خود را به حریفان واگذار کرده است اما تیم بسیار منظم بوده و با کیفیت بازی می‌کند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی در پیش خواهیم داشت، تصریح کرد: امروز در دفاع کردن و سازمان دفاعی خوب کار نکردیم اما در سرویس و حملات عملکرد خوبی داشتیم و در امتیازهایی که پایاپی حرکت می‌کردیم تمرکز خود را به دست آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: به لحاظ روانی بسیار سختی کشیدیم چون بازی بسیار مهم و سرنوشت‌سازی برای ما بود که جایگاه‌مان را در جدول رقابت‌ها ارتقا دهیم و اکنون هم با توجه به نتایج رخ داده در رده هشتم جدول قرار گرفتیم.

وی در خصوص اعتراضات صورت گرفته به داوری نیز تصریح کرد: داور شاید در یکی، دو مورد سهوا اشتباهی کرده باشد و اعتراض کلی که از سوی تیم ما صورت گرفت اشتباه بود و در آن صحنه بازیکنانم گفتند که توپ به دستم برخورد کرده و تصمیم داور صحیح بوده است و بعد از آن از داور عذرخواهی کردم.

جزیده با بیان اینکه هیجان بازی‌ها بسیار بالا است و گاهی اشتباهاتی پیش می‌آید، ادامه داد: ایده مربیگری‌ام احترام و کمک کردن به کادر داوری است چرا که دروغ گفتن و مغلطه کردن در ورزش کار صحیحی نیست.

وی با بیان اینکه همه مربیان باید در زمینه‌های کارهای فرهنگی همچون همکاری با داوران پیشقدم شوند، خاطرنشان کرد: در لیگ برتر والیبال ما ویدیو چک وجود ندارد و به جای اعتراض باید والیبال بازی کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در پایان نیز در خصوص پیش‌بینی خود از ادامه رقابت‌ها گفت: پیش‌بینی کردن در لیگ برتر والیبال ما کار سختی است و دوست دارم تفکر تیمی، ذهن قوی و استقامت ذهنی بازیکنان را افزایش دهم که در شرایط سخت و چالش‌ها خودشان را مدیریت کنند.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر مصاحبه سیرجان شهرداری سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس فولاد سیرجان ایرانیان عظیم جزیده تیم والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹

به گزارش "ورزش سه"، موریس موتا پائز سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) وارد تهران شد.

وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و سپس بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.

نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت 9 صبح روز یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی کشورمان به سؤال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است داشتن کارت پوشش خبری وزارت ورزش و جوانان برای حضور اصحاب رسانه در نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران الزامی است.

رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه آغاز می‌شود که به‌عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • خدمتی سخت اما دوست‌داشتنی
  • سختی دوست‌داشتنی
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹