Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی حسین رعیتی فرد»  روز دوشنبه در جریان سفر به استان مرکزی و بازدید از واحد صنعتی هپکو اراک در جمع خبرنگاران افزود: نیاز است مردم و شرکت‌های مختلف دولت را در راهبرد تحقق جهش تولید حمایت کنند.

وی بیان کرد: با توجه به تغییر سهامدار و سهامداری سازمان تامین اجتماعی، با دستور آیت‌الله رئیسی گشایش اعتبار برای هپکو صورت گرفته و مشکل کارت بازرگانی نیز حل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با رقم خوردن اتفاقات خوب در این شرکت، آینده خوب و روشنی برای آن متصور است و امید است که چرخ هپکو پر رونق تر از گذشته بچرخد و مشکلات و دغدغه کارگران حل شود.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: شرکت هپکو محصول محور است و در صورتی‌ که هپکو سفارش تولید محصول داشته باشد، دغدغه کارگران رفع می‌شود و هپکو با این قدرت و توان متخصصان می‌تواند با تولیدات متنوع، نیازهای حوزه ماشین آلات معدنی و راهسازی کشور را برآورده کند.

رعیتی فرد اظهار داشت: هپکو در حال حاضر با ظرفیت پایینی فعالیت دارد و امید است با گشایش‌هایی که در حال انجام است، ظرفیت تولید این واحد تولیدی و اقتصادی نیز افزایش یابد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: مدیران این صنعت نیز باید بازاریابی و برنامه‌ریزی مناسبی برای دریافت سفارش محصولات داشته باشند.

هپکو در سال ۱۳۵۱ در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار با هدف مونتاژ ماشین آلات راه‌سازی در اراک تاسیس و از سال ۱۳۵۴ شروع به فعالیت کرد.
هپکو ۲۵ نوع ماشین آلات راه‌سازی از جمله گریدر، لودر و غلتک تولید می‌کند که هشت نوع از محصولات آن تحت لیسانس کشورهایی چون ژاپن، آلمان، سوئد تولید می‌شود.
شرکت هپکو در اوج پیشرفت و بالندگی در سال ۱۳۸۵ به بخش خصوصی واگذار شد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی هپکو وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی معاونت روابط کار وزرات تعاون کار و رفاه اجتماعی پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی هپکو اراک استان مرکزی هپکو وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری ظهر شنبه در جلسه شورای هماهنگی بخش تعاون با تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: برنامه‌های متعددی در هفته کار و کارگر با محوریت کارگران و توجه به تولید و اشتغال در حال برگزاری است.

باقری با اعلام اینکه کارگران نخبه، برتر و فرهنگ کار کردن را ترویج دهیم، تصریح کرد: توجه ویژه به تولید اولویت مهم دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بسیج کارگری در کنار هستند، ادامه داد: مقام معظم رهبری چندین سال توجه ویژه‌ای به حوزه اقتصاد و اشتغال دارند و این وظیفه را سنگین‌تر می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه جلسات شورای هماهنگی به صورت میدانی و شهرستانی برگزار می‌شود، افزود: در این جلسات مشکلات مردم به صورت ویژه رسیدگی می‌شود.

در این جلسه مدیران عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گزارشی از اقدامات ارائه و بر استفاده از ظرفیت‌ها و همکاری بین‌بخشی در راستای رفع مشکلات جامعه هدف تاکید کردند.

کد خبر 6089910

دیگر خبرها

  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف