Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@21:33:46 GMT

هوای زنجان سرد می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۹۷۳۳

هوای زنجان سرد می شود

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: هوای استان امروز صاف است بوده و از بعد از ظهر بر میزان پوشش ابرها در استان افزوده می‌شود.

وی از ورود سامانه بارشی جدید به استان خبر داد و اظهار کرد: بارش‌ها در استان به صورت باران و برف خواهد بود که از مردم درخواست می‌شود در ارتفاعات کوهستانی تردد نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان زنجان به وضعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: از فردا دمای هوای استان روند کاهشی داشته و هوا سرد می‌شود و روزهای چهارشنبه و پنج شنبه شاهد یخبندان صبحگاهی خواهیم بود و به زیر صفر خواهد رسید.

رحمان نیا به میزان بارش‌ها در استان اشاره کرد و ابراز داشت: بارش‌ها در استان از اول سالجاری تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته مطلوب بوده است.

کد خبر 5352405

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواشناسی دمای هوا ویروس کرونا زلزله بوشهر زمین لرزه خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش برف آمار کرونا واکسن کرونا اردبیل عکس استانها گرگان سانحه تصادف بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی گفت: هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان صاف تا کمی ابری است که این شرایط از بعد از ظهر با افزایش پوشش ابر و وزش باد همراه خواهد شد.

وی افزود: با فعالیت این سامانه بارشی عمده بارش‌ها از بعدازظهر امروز تا صبح فردا روی می‌دهد که در برخی مناطق استان بارندگی‌ها قابل توجه خواهد بود.

سلطانی با اشاره به صدور هشدار هواشناسی رنگ زرد برای استان، گفت: احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد که به هم استانی‌ها توصیه می‌شود طی این مدت در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها توقف و تردد نداشته باشند.

وی ادامه داد: از فردا  تا اواخر این هفته بارش‌های پراکنده و خفیف در نواحی مختلف استان ادامه می‌یابد و به لحاظ دمایی نیز با شروع بارش‌ها دمای استان به طور نسبی کاهش می‌یابد.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۴ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نکرده است.

دیگر خبرها

  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان
  • هوای ابری و بارش‌های بهاری فردا در ۲۳ استان
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • بارش باران نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد
  • هوای مازندران از فردا گرم می‌شو‌د
  • بارش باران طراوت بی‌نظیری به هوای بجنورد بخشیده است