Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار احمد ذوالقدر روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تجلیل از خانواده‌های چهار هزار شهید بسیجی، سرکشی از خانواده‌های شهدای و جانبازان مدافع حرم، تجدید میثاق با امام راحل در حرم مطهر امام خمینی (ره)، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا از جمله برنامه های سپاه در این هفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فضاسازی عمومی شهری و تبلیغات محیطی از جمله برنامه های هفته بسیج است، بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت در اجرای برنامه ها در فضای بسته اجرای سرود، تئاتر خیابانی و حماسی و برپای نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس به شمار می رود.

ذوالقدر اضافه کرد: همچنین در قالب رزمایش کمک مومنانه و از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون قریب به یک میلیون بسته بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شده و در هفته بسیج نیز این کار خدا پسندانه ادامه می یابد.

وی یادآور شد: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، کتابخوانی و ورزشی با مفاهیم دفاع مقدس و همچنین برگزاری شب شعر، بازگویی خاطره، ایستگاه های صلواتی، پارچه نویسی، تبلیغات محیطی، ماشین نویسی و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس از دیگر برنامه های این هفته است.

وی با بیان اینکه ارزشمندترین، عظیم‌ترین و تاثیرگذارترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی است، افزود: نیروی انسانی هر کشوری نقش به سزایی در حوزه‌های اجتماعی، امنیتی، ابتکار، تولید، اشتغال، فرهنگ و سیاست دارد.

ذوالقدر ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با اتکا به آیات الهی و احادیث اهل بیت(ع) و برگزاری انواع برنامه های مناسبتی مانند هفته بسیج به دنبال تربیت نیروی انسانی ارزشی، طراز انقلاب و اسلامی است تا بتواند آینده کشور را به وسیله نسل جوان تضمین کند.

وی با اشاره به حکمت الهی امام راحل در بنیان نهادن بسیج در پنج آذر ۵۸، خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب یک تهدید محتمل و سنگین برای کشور متصور و آن حمله نظامی، کودتا و تجزیه‌طلبی بود؛ بنابراین معمار کبیر انقلاب با درک این مهم و با توجه به بی‌ثباتی کشور در حوزه نظامی فرمان تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی بسیج را صادر کرد.

هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز و تا  پنجم آذرماه ادامه دارد.

برچسب‌ها شهرستان ری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته بسیج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته بسیج شهرستان ری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته بسیج هفته بسیج دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز به همراه امیردریادار عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تیزپاز معاون برنامه‌ریزی شهردار، موضوعات فرهنگی و ورزشی باغ‌موزه دفاع مقدس مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در روند این جلسه همچنین در مورد تجهیز محتوایی و محوطه‌سازی موزه دفاع مقدس هم بحث و تبادل نظر شد.

با توجه به وجود آرامگاه شهدای گمنام در این باغ موزه، اجرای پاره‌ای از فعالیت‌های عمرانی تکمیلی باغ موزه دفاع مقدس هم از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود.

همچنین شهردار تبریز در برنامه‌ای دیگر با همراهی شهردار منطقه ۲ از مراحل پایانی پروژه پردیس و رسانه رجایی شهر بازدید کرد.

بر اساس توضیحات شهردار منطقه ۲، این پروژه فرهنگی با تجهیز امکانات داخلی و محوطه سازی اطراف آن آماده افتتاح شده است.

در روند این بازدید شهردار تبریز به سرعت بخشی هرچه بیشتر احداث این پروژه فرهنگی تاکید کرد.

پردیس فرهنگ و رسانه در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه و در شش طبقه هر طبقه در یک هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث شده و به همراه یک پارک بزرگ به عنوان یک مجموعه فرهنگی کم نظیر مورد استفاده اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6090266

دیگر خبرها

  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان