Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در نشست با مسئولان ادارات کار و تعاون استان  گفت:  باید تلاش کنیم هیچگاه بین افراد جامعه احساس تبعیض ایجاد نشود چراکه این مولفه بر خروجی عملکرد افراد و انگیزه‌های کاری اثر می‌گذارد و در این بین مسئله شیوع کرونا نیز بر بسیاری از اقدامات و ورودی‌های حوزه کاری اداراتی همچون کار و رفاه اجتماعی اثرات عظیمی برجای گذاشت که البته پلیس در حوزه اشراف بر مسائل خاص حوزه‌های کارگری بر این مسائل اشرافیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: با وجود این، مجموعه‌های کارگری جان خود را فدای امنیت، سلامت و رفاه اقشار مختلف اجتماعی کردند و پلیس نیز به نوبه خود به دنبال ایجاد بستر امنی برای فعالیت این عزیزان در حوزه‌های انتظامی ترافیکی و تردد شیفت‌های کارگری است که بحمدلله تا کنون مشکل خاصی در این زمینه رخ نداده است.

سردار ناظری گفت: پلیس از اولین روز‌های شیوع کرونا با تمام توان در خدمت مردم بود و تمام امکانات و تجهیزات خدماتی درمانی از جمله بیمارستان سیدالشهدا را در اختیار عموم مردم قرار دادیم به نحوی که در حوزه کنترل تردد‌ها بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر مرز مشترک با سایر استان‌ها که بیش از هزارو ۶۰۰ کیلومتر آن با استان‌های همجوار با مرز بود تحت کنترل قرار گرفت و این تدابیر بنا به هرگونه ضرورت استمرار خواهند داشت.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی مطالبات مردم حقوق کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمد مهدی اعلایی در شورای آموزش و پرورش استان بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مداخلات مردمی و گروه های جهادی در رابطه با پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی بین دانش آموزان داریم.   وی با اشاره به گروه‌های دانشجویی و یا اعضای انجمن اولیا و مربیان، تصریح کرد: این اقشار می‌توانند در حوزه‌های تربیتی و فرهنگی ورود کنند و تشکیل تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند در این زمینه موثر باشد. مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست گفت: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان که با عنوان اختصاری نماد خوانده می شود، طرحی در راستای کمک به آموزش و پرورش برای توانمندسازی دانش آموزان است.   نقی سیاهکالی مرادی در این راستا با اشاره به راه اندازی خط تلفن ۱۵۷۰ افزود: کارشناسان از ساعت هشت تا ۲۰ توسط این شماره به سوالات دانش آموزان، والدین و عموم جامعه پاسخ می دهند.   وی اهداف راه اندازی این طرح را شناسایی به موقع دانش آموزان در معرض خطر و توانمندسازی معلمان دانست و ادامه داد: با اجرای این طرح می‌توان با مداخله سریع و به هنگام برای دانش آموزان آسیب دیده از بسیاری آسیب‌های بزرگتر پیشگیری کرد.   سیاهکالی مرادی همچنین کنترل و کاهش عوامل مخاطره آمیز و ارایه خدمات تخصصی و به موقع و رصد و پیگیری مستمر را از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح نامید.   استان قزوین دارای ۲۵۰ هزار دانش آموز است.

دیگر خبرها

  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود
  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • بیانات رهبر انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه کارگری است
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر