Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@01:02:08 GMT

برترین تولیدکنندگان قوطی پروفیل در ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۱۳۱۵

برترین تولیدکنندگان قوطی پروفیل در ایران

پروفیل یکی از پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنایع مختلف خصوصا صنعت عمران است. پروفیل‌ها معمولا به روش نورد سرد و با استفاده از انواع ورق آهن در ضخامت، طول و ابعاد مختلف تولید می‌شوند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شاهین فلز سپاهان، قوطی‌های مربعی و مستطیلی، چهارچوب‌های فلزی، انواع لوله فولادی همگی در خانواده پروفیل‌ها قرار دارند که در دو دسته پروفیل‌های باز و بسته طبقه‌بندی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایران کارخانجات زیادی در زمینه تولید محصولات خانواده پروفیل فعالیت می‌کنند که در این مطلب 5 کارخانه برتر ایران در این حوزه را معرفی می‌کنیم.

شاهین فلز سپاهان

کارخانه شاهین فلز سپاهان واقع در منطقه صنعتی بزرگ اصفهان، در زمینی به مساحت 8000 متر مربع تاسیس شده. این شرکت دانش بنیان، با ایجاد واحد ماشین‌سازی در کارخانه و بکارگیری نیروهای متخصص، کلیه خطوط تولید مستقر در این واحد صنعتی را توسط واحد ماشین‌سازی خود طراحی و ساخته است.

یکی از به روزترین خطوط نواربری (رشته بری) ورق آهن موجود در کشور را می‌توان در کارخانه شاهین فلز سپاهان مشاهده نمود. همانگونه که می‌دانید، در تولید پروفیل‌ها، رول ورق آهن را به رول‌های با عرض مناسب برای تولید این محصول برش داده و در اختیار سایر خطوط تولید کارخانه قرار می‌دهند.

هرچه دقت دستگاه اسلیتر (Slitter) یا رول به رول بالاتر باشد، کیفیت پروفیل تولید شده نیز افزایش می‌یابد. یکی از دلایل کیفیت محصولات شاهین فلز سپاهان وجود چنین خطی در کارخانه این واحد صنعتی می‌باشد.

محصولات کارخانه شاهین فلز سپاهان

این کارخانه نیز مانند کلیه تولیدکنندگان قوطی پروفیل در ایران، محصولات فولادی زیر را به روش نورد سرد و پروفیلهای باز را به روش رول فرمینگ تولید می‌کند.

· انواع پروفیل درب و پنجره

· انواع پروفیل باز (فرانسوی، لنگه دری، نگینی، چهارچوب ساده)

· انواع قوطی در ابعاد مربع و مستطیل (20*20، 40*40 و 40*80)

· انواع لوله فولادی (گالوانیزه، گلخانه)

· پروفیل Z » جهت آشنایی با این محصول می‌توانید مطلبی با عنوان " پروفیل زد چیست و چه کاربردی دارد " را مطالعه کنید.

 چنانچه قصد خرید یا اطلاع از قیمت پروفیلهای کارخانه شاهین فلز سپاهان را دارید، می‌توانید از طریق لینک زیر وارد سایت این شرکت شده و از طریق شماره‌های درج شده، با کارشناسان فروش این واحد صنعتی در تماس باشید.

WWW.SHAHINFELEZSEPAHAN.COM

شرکت تعاونی فولاد علویجه

شرکت فولاد علویجه در تاریخ 74/01/23 طی شماره 112386 در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری تهران از نوع فرا استانی با عضویت 8 نفر به منظور تولید لوله و پروفیل فولادی در سه فاز به ثبت رسید. و این مجموعه توانست زیر نظر اداره کل امور تعاونی‌های تولیدی وزارت تعاون فعالیت خود را آغاز نماید.

تعاونی در سال 1389 اقدام به طرح توسعه ، سالن انبار محصول و انبار مواداولیه و قسمت اداری به مساحت 2,000 متر مربع نمود و یک خط تولید لوله و پروفیل پیشرفته ایتالیایی به منظور تولید لوله و قوطی‌های مبلی و صنایع فلزی خریداری نموده که در نیمه دوم سال 1391 راه‌اندازی گردید.

محصولات فولاد علویجه

· لوله‌های صنعتی

· قوطی‌های مستطیل

· قوطی‌های مربع

· پروفیل درب و پنجره

· پروفیل باز

جهت کسب اطلاعات در مورد نحوه خرید و استعلام قیمت به لینک زیر مراجعه کنید:

WWW.FOOLADALAVIJEH.COM

گروه صنعتی یاران

شرکت کارخانجات نورد لوله یاران در اواخر سال 1377 به ثبت رسید و پس از آن با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و کار آزموده و با هدف ایجاد تحول در صنعت لوله و پروفیل در سال 1382 در زمینی به مساحت60000 متر مربع با ظرفیت تولید 105000 تن تاسیس و شروع بکار نمود.

با توجه به بالا بودن کیفیت محصولات و استقبال و اعلام نیاز مشتریان محترم، طرح توسعه کارخانه با اهداف افزایش کمی  و کیفی و تنوع تولید در دستور کار مدیریت شرکت قرار گرفت و در سال 1383 با اضافه نمودن جدیدترین دستگاه ها ظرفیت تولید تا سقف 300000 تن در سال افزایش یافت.

محصولات گروه صنعتی یاران

· لوله‌های گاز خانگی و شهری

· لوله آب و شوفاژ

· لوله‌های ساختمانی و صنعتی

· قوطی‌های مربع مستطیل

· پروفیل‌های ساختمانی باز و بسته

جهت  تماس با گروه صنعتی یاران از لینک زیر استفاده کنید:

WWW.YARANROLLING.COM

جهان پروفیل پارس

شرکت جهان پروفیل پارس با بیش از ربع قرن تجربه و مهارت در تولید مصنوعات فولادی، مصنوعات صنعتی و ساختمانی و با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته، کادر مهندسی و فنی با تجربه و نیز تأمین مواداولیه مرغوب از شرکت‌هایی نظیر فولاد مبارکه اصفهان و سایر تولیدکنندگان معتبر خارجی، توسعه کمی و کیفی خود را ادامه می‌دهد.

محصولات جهان پروفیل پارس

· لوله‌های صنعتی و داربستی

· قوطی‌های صنعتی و ساختمانی

· پروفیل درب و پنجره

· مقاطع باز

· لوله های مبلی

برای تماس با این کارخانه به سایت زیر مراجعه نمایید:

WWW.JAHANPROFILPARS.COM

صدرا پروفیل تهران

شرکت صدرا پروفیل تهران در سال 1381 به منظور تولید لوله و پروفیل درز جوش فولادی تاسیس گردید. محصولات شرکت صدرا پروفیل تهران شامل لوله های صنعتی پروفیل های درب و پنجره، قوطی های مربع و مستطیل و چهار چوبی، نبشی، زد و مفتول نورد شده می‌باشد.

این شرکت در سال 1389 به منظور افزایش و تنوع تولید و کسب رضایت مشتریان و عرضه محصولات به بازارهای خارجی اقدام به نصب و راه‌اندازی خطوط جدید نمود که در نتیجه ظرفیت تولید سالانه خود را به 180000 تن ارتقا داد.

محصولات صدرا پروفیل تهران

· پروفیل درب و پنجره

· پروفیل زد

· قوطی

· لوله‌های صنعتی

اطلاعات تماس این کارخانه از طریق آدرس سایت زیر در دسترس می‌باشد:

WWW.PROFILSADRA.COM

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پروفیل درب و پنجره لوله های صنعتی لوله و پروفیل تولید لوله پروفیل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد

آفتاب‌‌نیوز :

 تورم تولیدکننده، شاخصی است که این افزایش هزینه تولید را برای گروه متنوعی از کالا‌ها در مبدا تولید و پیش از رسیدن به دست مصرف کننده نهائی نشان می‌دهد. براساس آمار منتشر شده توسط مرکز آمار ایران، تورم ماهانه تولید محصولات گاوداری‌های صنعتی در بهمن ماه، ۰.۱ واحد درصد کمتر شده است. البته این کاهش به معنای کمتر شدن قیمت آن‌ها نیست. بلکه نشان می‌دهد از سرعت رشد قیمت‌ها کاسته شده است. البته نرخ سالانه و نقطه‌ای این شاخص رو به افزایش رفته و از مرز ۴۹ درصدی عبور کرده است.

شواهد نشان می‌دهد که «گوساله نر زیر چهارماه» و «گاو تلیسه غیرباردار» و «گاو نر داشتی» بیشترین مقدار تورم تولیدکننده اسفند ۱۴۰۲ را از آن خود کرده اند. در مقابل «شیر» کمترین افزایش هزینه تولید را در این بازه زمانی متحمل شده است. در ادامه به بررسی تورم ماهانه، نقطه‌ای و سالانه تولیدکننده محصولات گاوداری‌های صنعتی در اسفندماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

سیگنال افزایش قیمت گوشت و مواد لبنی در اسفند ۱۴۰۲

گوشت و لبنیات، یکی از محصولات اساسی تامین کننده پروتئین و مواد مغذی بوده و در سبد مصرفی خانوار نقش اساسی ایفا می‌کند. «گاوداری‌ها» یکی از اصلی‌ترین کانال‌های تامین گوشت و لبنیات مورد استفاده کشور هستند. شواهد نشان می‌دهد که افزایش هزینه تمام شده گاوداری‌های صنعتی می‌تواند منجر به افزایش قیمت بازاری این محصولات شود.

به عبارت دیگر اگر گاوداری‌ها مواد اولیه خود را به قیمت بیشتری تهیه کنند، خریدار نیز محصولات و مواد لبنی را به قیمت بالاتری از بازار تهیه خواهد کرد؛ بنابراین بررسی تورم تولید کننده گاوداری‌های صنعتی کشور دارای اهمیت بوده و سیگنالی در راستای قیمت مصرف کننده مواد لبنی و گوشتی محسوب می‌شود.

آخرین گزارش منتشر شده توسط مرکز آمار حاکی از آن است که تورم ماهانه گوشت در اسفند ۱۴۰۲ کاهش یافته است. در مقابل تورم سالانه و نقطه به نقطه این محصولات بیشتر شده و از مرز ۴۹ درصد عبور کرده است. در ادامه به بررسی تورم تولیدکننده محصولات گاوداری‌های صنعتی در اسفند ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

کاهش تورم ماهانه محصولات گاوداری‌های صنعتی

«تورم تولیدکننده»، یکی از شاخص‌های مهم اقتصادی است که نشان می‌دهد میزان قیمت یک سبد متنوع از یک محصول در یک بازه زمانی مشخص در مبدا تولید و پیش از رسیدن به دست مصرف کننده نهائی چگونه تغییر کرده است. از این شاخص به عنوان «تورم پیشران» نیز یاد می‌شود. چرا که افزایش هزینه تولید یک محصول می‌تواند منجر به افزایش قیمت عرضه آن به بازار توسط واسطه گران شود.

جدیدترین گزارش منتشر شده توسط مرکز آمار ایران نشان می‌دهد که در اسفند ۱۴۰۲، تورم ماهانه محصولات گاوداری‌های صنعتی ۰.۱ واحد درصد کمتر شده و به ۱.۲ واحد درصد رسیده است. باید توجه داشت که این کاهش به معنای کمتر شدن قیمت محصولات لبنی و گوشتی وابسته به گاوداری‌ها نبوده است. بلکه نشان می‌دهد سرعت رشد قیمت کمتر شده و هزینه تولید محصولات مذکور در اسفند نسبت به بهمن، ۱.۲ درصد افزایش یافته است.

محصولات گاوداری‌های صنعتی از ۸ گروه تشکیل شده است. این گروه‌ها شامل؛ «گاو تلیسه غیرباردار»، «گاو شیری»، «گاو نر داشتی» گوساله پرواری»، «گاو حذفی شیری وازده»، «گوساله نر زیر ۴ ماه»، «شیر» و «کود» است.

شواهد آماری حاکی از آن است که تورم ماهانه اسفندماه ۱۴۰۲ در «گاو تلیسه غیرباردار» بیشترین میزان خود را به ثبت رسانده است. به بیان دقیق‌تر هزینه تولید گاو تلیسه غیرباردار در اسفندماه ۵.۵ درصد بیشتر از قیمت آن در بهمن ماه بوده است. این رقم در مقایسه با ماه گذشته افزایش ۳.۱ واحد درصدی داشته است.

تولید «شیر» نیز در این ماه کمترین تورم ماهانه پیشران را تجربه کرده و در سطح ۰.۲ درصدی قرار گرفته است. این رقم نسبت به بهمن ماه کاهش ۰.۱ واحد درصدی را به ثبت رسانده است.

افزایش هزینه تولید محصولات گاوی نسبت به اسفند سال قبل

شواهد آماری حاکی از آن است که تورم نقطه به نقطه محصولات گاوداری‌های صنعتی در اسفندماه ۱۴۰۲ نسبت به بازه زمانی مشابه در سال ۱۴۰۱ افزایش یافته و در سطح ۴۹.۴ درصدی قرار گرفته است. این نرخ نشان می‌دهد که در اسفند ۱۴۰۲ هزینه تولید گوشت و مواد لبنی، ۴۹.۴ درصد بیشتر از این نرخ در فصل مشابه در سال ۱۴۰۱ بوده است.

از میان ۸ گروه تشکیل دهنده محصولات گاوداری‌های صنعتی، «گاوتلیسه غیرباردار» و «گوساله نر زیر چهارماه»، تورم نقطه‌ای بالغ بر ۱۲۰ درصدی را تجربه کرده اند. این دو گروه، نهاده اصلی تولید گوشت گاو محسوب می‌شود. بدین ترتیب می‌توان گفت با توجه به افزایش قیمت نهاده‌ها، احتمال افزایش قیمت گوشت گاو در ماه‌های آتی دور از انتظار نخواهد بود.

این نرخ در سایر گروه‌ها کمتر از ۱۰۰ درصد به ثبت رسیده و محصولات «شیری» با ثبت تورم ۲۳.۳ درصدی در اسفند، کمترین مقدار این نرخ را از آن خود کرده است.

تورم سالانه ۶ گروه از محصولات گاوداری‌ها از ۱۰۰ درصد عبور کرد

تورم سالانه تولیدکننده محصولات گاوی نشان می‌دهد، میانگین هزینه تولید ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۲ نسبت به همین مقدار در ۱۲ ماه منتهی به اسفند ۱۴۰۱ چگونه تغییر کرده است. شواهد حاکی از آن است تورم سالانه محصولات گاوداری‌های صنعتی در اسفند امسال ۵۱.۵ درصد بوده است.

«گوساله نر زیر ۴ ماه» با ثبت تورم ۱۴۲.۴ درصدی بیشترین مقدار این نرخ را داشته است. «گاو تلیسه غیرباردار»، «گاو شیری»، «گاو حذفی شیری وازده»، «گوساله پرواری» و «گاو نر داشتی»، ۶ دسته از محصولات تشکیل دهنده گاوداری‌های صنعتی هستند که میانگین تورم سالانه آن‌ها در ۱۲ ماه منتهی به اسفند ۱۴۰۲ نسبت به همین رقم در بازه زمانی مشابه در سال ۱۴۰۱، بالغ بر ۱۰۰ درصد بوده است.

افزایش هزینه تولید این محصولات، سیگنالی در راستای افزایش هزینه فروش محصولات لبنی و گوشتی مربوط به گاوداری‌های صنعتی به بازار می‌دهد.

منبع: اکوایران

دیگر خبرها

  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران