Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس پایتخت گفت: از ظرفیت هنر برای تعالی اخلاق و برخورد با ناهنجاری‌ها استفاده کنیم.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار "حسین رحیمی" با تاکید بر اینکه من از عمق جان به اهمیت و تاثیر بالای هنر اعتقاد دارم، بیان داشت: هنرمندان از جمله گروه‌های مرجع و تاثیرگذار جامعه هستند که تاثیر بسیاری در فرهنگ و اخلاق جامعه دارند؛ از این رو این قشر جامعه از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه هنرمندان با هنر خود نقش اساسی و بی نظیری در اخلاقیات مردم یک جامعه ایفا می‌کنند، گفت: سینما و تلویزیون به طور غیر مستقیم نقش خیلی مهمی در رقابت اجتماعی و فرهنگ سازی یک جامعه دارند که لازم است به خوبی و به درستی از این ظرفیت عظیم برای رشد و تعالی اخلاق و خوبی‌های جامعه بهره گیری نماییم.
رئیس پلیس پایتخت با انتقاد شدید از اینکه در برخی از سریال‌های تلویزیونی داخلی نگاه سخیفی به مساله پلیس می‌شود، بیان داشت: لازم است به خوبی تهیه کنندگان و عوامل تولید فیلم با ماموریت‌های پلیس آشنایی پیدا کنند و از نگاه سطحی به این مهم پرهیز شود.
وی با اشاره به اینکه در یک سریال که از یکی از شبکه‌های سیما پخش شد، در یک سکانس این سریال، ماموران پلیس اقدام به بازداشت داماد در مراسم عروسی او کردند، گفت: تهیه این گونه صحنه‌ها نشان دهنده بی اطلاعی تهیه کننده فیلم از ماموریت‌های پلیس می‌باشد و در حقیقت اجحاف بزرگی در حق پلیس بوده و نتیجه‌ای نا مطلوب به دنبال خواهد داشت.
سردار رحیمی با تاکید بر اینکه در تهیه یک فیلم فاخر پلیسی لازم است نویسنده و دیگر عوامل کلیدی تهیه فیلم از نزدیک با ماموریت‌های پلیس آشنا باشند، گفت: هنرمندان قشر فرهیخته جامعه هستند که می‌توانند با موشکافی و دقت و ظرافت بالاتری به معضلات و مشکلات جامعه بپردازند؛ از این رو همکاری و هم آفرینی هنرمندان و پلیس را در حل مشکلات و معضلات جامعه تاثیرگذار می‌دانیم.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه دکترین ما مردم مدار و جامعه محور است، بیان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری نیروی انتظامی امروز یکی از ستون‌های اصلی امنیت کشور است که همه باید تلاش کنیم که نیروی انتظامی را در این مهم به نحو مطلوب یاری نماییم.
سردار رحیمی با تاکید براینکه با همه توان در خدمت هنرمندان فرهیخته کشورمان هستیم، گفت: می‌توان از ظرفیت هنر برای تعالی اخلاق و برخورد با ناهنجاری‌ها استفاده کرد و باید تلاش نماییم که هر کدام به سهم خود در این زمینه نقش آفرینی کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تعالی اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوگرایی و جوانگرایی شرط پویایی یک جامعه است

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، سید جلال الدین محمدیان خواننده شناخته شده تصنیف مردان خدا  از اهمیت توجه به نوگرایی و جوانگرایی در جامعه گفت و عنوان کرد: امر مشخصی است که نسل‌های ما پیر می‌شوند و نسل‌ها باید تازه و پویا شوند، هر کس به اندازه سطح درکش می‌بایست این را بپذیرد که جامعه نیاز به نیروی جوان پویا دارد.

وی در ادامه توضیح داد: این مساله را دولت باید با سیاست‌های جدید تشویقی برای مردم جدی بگیرد و همین جایزه و رویکرد‌هایی از این دست می‌توانند اثرگذار باشند منتها باید دید جز سطح نخبگانی، مردم را هم مورد توجه قرار می‌دهیم یا خیر.

محمدیان اظهار داشت: جوانی که به لحاظ مالی و اقتصادی شرایط معمولی داشته باشد و بتواند هزینه یک یا چند فرزند را بدهد، قطعا از فرزنداوری روی نمیگرداند چرا که یک امر ذاتی و سرشتی است.

وی با تاکید براینکه همین صحبت‌های هنرمندان در تشویق جامعه اثرگذار است، گفت: هنرمند هم لازم است دراین عرصه به میدان بیاید و اظهار نظر کند، من بااین سیاست موافق هستم و آن را اعلام میکنم، سایر هنرمندان بعنوان اشخاص اگاه و الگو می‌بایست اظهارنظر کنند، تا تشویقی برای جامعه باشد و برای ازدیاد نسل پیشگام شوند.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • پشیمانم!
  • نوگرایی و جوانگرایی شرط پویایی یک جامعه است
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند