Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ثبت وقف جدید در شهرستان نجف آباد اظهار داشت: بنیاد موقوفات عام نیکوکاری شادی آفرین ۲۰ واحد مسکونی را در شمال شهر نجف آباد در دو بلوک ۱۰ واحدی به نام اوقاف به ثبت رسانده است.

وی افزود: این موقوفه توسط مصطفی طاهری، زهرا نباتی، وحید طاهری، اطهر طاهری، مطهره طاهری و وحیده طاهری به وقف رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد با بیان اینکه این وقف همزمان با میلاد امام رضا (ع) وقف شده است، تصریح کرد: این وقف‌نامه اخیراً رسماً ثبت سامانه اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد شده است.

وی در خصوص نیت این موقوفه تصریح کرد: تعالی و رشد ایتام در ابعاد مختلف زندگی مادی، معنوی، فرهنگی و اجتماعی، تعالی و رشد دانش آموزان مستعد و کم برخوردار، کمک به بهداشت و درمان جامعه، ایجاد زمینه و بستر مناسب برای توسعه فرصت‌های شغلی جوانان، کمک به جانبازان و معلولان، کمک به ازدواج زوج‌های جوان از طریق پرداخت وام‌های مناسب، کمک و برنامه ریزی برای تهیه مسکن نیازمندان، تلاش به منظور پیشرفت جامعه و ایجاد زندگی بهتر برای مردم به ویژه شهرستان نجف آباد، کمک به موسساتی که در چارچوب اهداف این وقف‌نامه فعالیت دارند، آنچه بر اساس نیاز روز جامعه به تشخیص متولیان وقت برای کمک به رفاه اجتماعی از نیات موقوفه ۲۰ واحدی بنیاد موقوفات عام نیکوکاری شادی آفرین است.

تعیین ۱۱ متولی برای موقوفه ۲۰ واحدی

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه ۱۱ متولی برای این موقوفه جدید معرفی شده است، اضافه کرد: ناظرین این موقوفه هم آقایان سعید قاهری و مصطفی طاهری معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه بنیاد موقوفات عام نیکوکاری شادی آفرین به صورت هیئت مدیره و مدیرعاملی اداره می‌شود، گفت: نشانی دفتر مرکزی این بنیاد نجف آباد، خیابان معرفت، کوچه ملکی، پلاک یک طبقه دوم است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد با بیان اینکه وقف‌نامه ۲۰ واحد مسکونی بنیاد موقوفات عام نیکوکاری شادی آفرین به روز رسانی شدن داشته باشد، گفت: این وقف نامه توسط اداره اوقاف شهرستان نجف آباد با همکاری کارشناسان وقف به روز رسانی شده است.

وی تصریح کرد: واقفان به گونه‌ای این وقف نامه را تنظیم کرده‌اند که در آینده بتوان موقوفات و رقبات دیگری را به این موقوفه اضافه کرد.

حجت الاسلام صادقی ارزش ریالی موقوفه ۲۰ واحد مسکونی بنیاد موقوفات عام نیکوکاری شادی آفرین را ۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد و ابراز داشت: این موقوفه در دو بلوک با زیربنای ۶۰۰ متری بنا شده است.

کد خبر 5352656

منبع: مهر

کلیدواژه: وقف رضا صادقی کمک به نیازمندان اوقاف و وقف زلزله ویروس کرونا بوشهر زمین لرزه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه بارش برف واکسن کرونا اردبیل گرگان سانحه تصادف عکس استانها بارش باران شهرستان نجف آباد ۲۰ واحد مسکونی وقف نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از در دست اجرا بودن ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری با مشارکت مردم خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ارسلان مالکی اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال 1403 با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش بیش از 120 هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

مالکی افزود: از این میزان 33 پروژه مشتمل بر 5 هزار و 225 واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش بالغ بر 12000 میلیارد تومان در حال ساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه 11 پروژه با ظرفیت 1800 واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد، ادامه داد: ارزش ریالی این پروژه‌ها در حدود 8000 میلیارد تومان است.

وی اعلام کرد: 35 پروژه سرمایه‌گذاری در 18 استان به ارزش حدود 100 هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه کارگری است
  • رشته های دانشگاهی را به سمت نیازهای جامعه سوق دهیم
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی