Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ رئیس کل دادگستری استان فارس از کشف یک فقره پول‌شویی ۳۶۰ میلیارد ریالی با هوشیاری و درایت سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدکاظم موسوی با بیان اینکه متهم این پرونده با دستور قضایی در بازداشت به سر می‌برد، اظهارداشت: فعالیت‌های اقتصادی این متهم طی یک سال مورد کاوش و بررسی قرار گرفته و این تحقیقات زیر نظر بازپرس ویژه در دادسرای انقلاب اسلامی شیراز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد قضایی استان با اشاره به اینکه نوع فعالیت متهم با میزان گردش مالی وی مناسب نبوده است گفت: فرد مذکور نقدینگی‌های خود را به اموال منقول و غیر منقولی از جمله خودروهای لوکس، باغ و آپارتمان در نقاط مختلف و به نام افراد متعدد تبدیل کرده است.

قاضی آمریکایی اکثر اتهامات پولشویی علیه متحد سیاسی مادورو را رد کرد

وی خاطر نشان کرد: این متهم ضمن کتمان اموال و دارایی‌های خود منشأ اموال تحصیل را نیز پنهان کرده است.

رئیس کل دادگستری فارس توجه به جرائم مالی و اقتصادی با توجه به شرایط ویژه اقتصادی کشور را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: اثرات مخرب جرائمی همانند پول شویی و فرارهای مالیاتی بر اقتصاد کشور زیاد است و لازم است قضات استان به صورت ویژه و تخصصی و با همکاری ضابطین و اقدامات فنی آنان نسبت به کشف و پیگیری این دسته از جرائم اقدام کنند.

انتهای پیام/424‌/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • بارش‌های رگباری و بهاری از بعد از ظهر امروز در فارس
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد