Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان گفت: مشکلی برای توزیع نفت سفید در مناطق روستایی وجود ندارد.

پیمان بهرامی بیان کرد: با ذخیره‌سازی انجام شده مشکلی برای تامین نفت سفید در فصل سرما وجود ندارد.

وی تصریح کرد: نفت سفید در بین فروشندگی‌های مستقر در روستا و برخی شهرهای فاقد گازکشی توزیع شده و مردم می‌توانند با کارت سرپرست خانوار، میزان نفت سفید تعیین شده خود را از این مراکز تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مسئول در حال حاضر ۱۳۳ فروشندگی ثابت شهری و روستایی به منظور توزیع نفت سفید در سطح استان وجود دارند.

او با بیان اینکه در حال حاضر از نظر تأمین نفت سفید مشکلی در استان وجود ندارد، از مردم خواست تا در مصرف فرآورده های نفتی صرفه‌جویی کنند.

بهرامی با اشاره به تحقق حقوق شهروندی شرکت، افزود: به همین منظور توزیع نفت‌سفید خانوارهای استان به‌صورت الکترونیکی بوده و سهمیه این خانوارها روی کارت‌های بانکی آنان اعمال می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی حقوق شهروندی توزیع نفت سفید نفت سفید وجود ندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • گپ و گفت با معلم امدادگر/ نقش معلمان در جامعه روستایی
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند