Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساکنان روستای «تل احمد» با کمک ارتش سوریه اجازه ندادند یک کاروان نظامی متعلق به نظامیان تروریست آمریکایی، از این روستا عبور کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ساکنان روستای «تل احمد» در شمال شرق سوریه اجازه ندادند که یک کاروان نظامی متعلق به نظامیان تروریست آمریکایی از این روستا عبور کند.

خبرگرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد، ساکنان این روستا که در استان الحسکه قرار دارند با کمک ارتش سوریه کاروان آمریکایی را مجبور به عقب‌نشینی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کاروان شامل خودرو‌های زرهی بود که اهالی روستا از عبور آن از جاده‌ای که از آن عبور می‌کند، ممانعت کردند.

این در حالی است که نیرو‌های ارتش سوریه در اوایل آبان ماه جاری در یکی از ایست‌بازرسی‌های جاده الحسکه-رقه-حلب از عبور کاروان آمریکا جلوگیری کردند.

افسران و سربازان ایست‌بازرسی «الکازیه» در نزدیکی منطقه «دمخیه صغیره» در جنوب شهر القامشلی (شمال استان الحسکه) راه یک کاروان نظامی ارتش آمریکا را سد کردند و به آن اجازه ورود به مناطق تحت کنترل دمشق را ندادند.

منابع مذکور در ادامه اضافه کردند که کاروان آمریکا متشکل از پنج خودروی زرهی بوده که تعداد زیادی نظامی آمریکایی سرنشسن آن بودند.

اشغال مناطق شرق سوریه توسط نظامیان آمریکایی خشم اهالی منطقه و همزمان توسعه دامنه مقاومت مردمی علیه اقدامات این نیرو‌ها را به همراه داشته است.

آمریکا در چند نقطه از منطقه «الجزیره» سوریه به‌ویژه در میدان‌های نفتی و گازی این کشور با هدف سرقت و قاچاق منابع پایگاه ایجاد کرده است.

واشنگتن با پشتیبانی شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «نیرو‌های دموکراتیک سوریه» (قسد) ماهانه منابع استخراج‌شده از میدان‌های مذکور را به پایگاه‌های خود در کشور‌های مجاور قاچاق می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تل احمد الحسکه ارتش آمریکا جنگ سوریه کاروان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای قرار می‌دهد.

در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به گروهی از غیرنظامیان فلسطینی نزدیک منطقه «وادی غزه» واقع در شمال اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه ۳ فلسطینی به شهادت رسیدند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به خانه‌ای در اردوگاه «الجدید» واقع در منطقه النصیرات نوار غزه ۲ فلسطینی را به شهادت رساند و شمار دیگری را نیز زخمی کرد.

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک خانه مسکونی در شرق اردوگاه «البریج» واقع در مرکز نوار غزه نیز شهادت یک فلسطینی و زخمی‌شدن چند تن دیگر را در پی داشت.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که در پی حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در شهرک «النصر» واقع در شمال شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه چند فلسطینی به شهادت رسیده و شمار دیگری نیز زخمی شده‌اند.

علاوه بر این منطقه‌های شرقی شهر غزه نیز شاهد حمله‌های توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی بود.

همچنین جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی خانه‌ای در اطراف چادرهای آوارگان در منطقه «المواصی» واقع در غرب شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند.

مرکز شهرک «خزاعه» واقع در شرق خان‌یونس نیز از سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت.

کد خبر 6090238

دیگر خبرها

  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • دولت آمریکا قصد اعمال تحریم‌هایی علیه یگان‌های نظامی اشغالگران را ندارد
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا
  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا