Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول حسام شامگاه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: بر اساس تحلیل هواشناسی برودت دمای هوا تا منفی۶ درجه در برخی از مناطق شرقی استان ، بارش ۳۰ میلیمتر باران، ۳۰ سانتیمتر برف در مناطق کوهستانی و وزش تندباد با سرعتی افزون بر ۷۰ کیلومتر از جمله آثار این سامانه جوی برای گلستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه ها و لغزندگی سطح جاده ها، در ارتفاعات و محورهای کوهستانی به علت مه آلودگی علاوه بر کاهش دید رانندگان، با خطر ریزش سنگ، رانش زمین و اختلال در جاده ها همراه است.

حسام از آمادگی راهداری استان برای این رخداد جوی خبر داد و تصریح کرد: دستگاه های نمک پاش و خودروهای لجستیکی این اداره در آماده باش و نمک برای راهدارخانه ها تامین شده و این خصوص نگرانی وجود ندارد اما مردم تا حد امکان از سفرهای غیر ضرور در محورهای کوهستانی پرهیز و در صورت ضرورت زنجیر چرخ و سوخت کافی به همراه داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان به مردم اطمینان داد که در رابطه با تامین گاز مشکلی وجود ندارد اما مردم در مصرف بهینه انرژی های فسیلی صرفه جویی لازم را داشته باشند.

وی ضمن توصیه به کوهنوردان برای خودداری از صعود به ارتفاعات اظهارداشت : کشاورزان و دامداران نسبت به  آماده سازی سامانه گرمایشی واحدهای گلخانه‌ای، دامداری و مرغداری‌ها اقدام کنند.

به گفته حسام در این مدت باد شدید در استان به ویژه مناطق ساحلی خواهد وزید و تردد قایق‌های صیادی و گردشگری تا چند روز آینده خطرناک است.

وی تاکید کرد: کشاورزان و فعالان تاسیسات دریایی برای مواجهه با امواج دریا باید نسبت به استحکام بخشی سازه های شناور خود اقدام کنند.

استان گلستان ۱۴ شهرستان دارد.

برچسب‌ها استان گلستان گرگان مدیریت بحران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان گرگان مدیریت بحران استان گلستان گرگان مدیریت بحران سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند

روح الله مهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در استان آماده فعالیت است که این رقم در سال گذشته ۹۴ مورد بود.

وی افزود: با برنامه ریزی های که در حال انجام است سعی داریم تا زمان برداشت محصول گندم تعداد مراکز خرید در استان را افزایش دهیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۵۰ هزار تن گندم از طریق مراکز خرید اداره کل غله در استان خریداری شد، گفت: پیش بینی می‌شود این رقم امسال افزایش یابد.

وی یادآور شد: امسال حدود ۱۵۲ هزار هکتار کشت قراردادی گندم در استان انجام شد.

مهری اظهار کرد: طبق برآوردهای جهاد کشاورزی پیش بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیون تن گندم از مزارع استان برداشت شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال مسؤولیت خرید دانه‌های روغنی با سازمان جهاد کشاورزی است.

کد خبر 6089913

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان