Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@15:56:08 GMT

امیری: مشکلات همیشه کنارمان بوده است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۵۵۶۵

امیری: مشکلات همیشه کنارمان بوده است

هافبک تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید نباید مسائلی که بازیکنان بعد از بازی با لبنان گفته اند را بزرگ کرد چرا که همیشه همراهشان بوده است و این یک مسئله خانوادگی است. به گزارش ایسنا، وحید امیری، هافبک تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با سوریه در انتخابی جام جهانی گفت: خدا را شکر شرایط تیم الان خیلی خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه امتیازی که در بازی گذشته گرفتیم به تیم ملی اعتماد به نفس داده است. این دلیل بر این نیست که بازی با سوریه را راحت بدانیم و خدای نکرده با آسودگی خاطر وارد زمین شویم. ما همیشه مقابل تیم سوریه بازی های سختی را داشته ایم. مطمئن هستیم که بازی فردا هم سخت است. تمرینات خوبی داشتیم به خودمان ایمان و باور داریم که با یک بازی منظم و بازی ای که نیاز هست خودمان را به جام جهانی نزدیک کنیم تمام تلاشمان را در زمین می کنیم و به دور از هر حاشیه یک بازی خوب را انجام می دهیم.

او درباره تغییر پست در بازی با لبنان و تکرار این اتفاق در بازی‌های مختلف باشگاهی و ملی گفت: در باشگاه ها این اتفاق افتاده که در پست غیر تخصصی باشم اما به ندرت شده که بین دو نیمه تغییر پست بدهم. برای خودم جا انداختم که خیلی راحت با این قضیه کنار بیایم و چالشی نداشته باشم. در این چند سال چون خیلی تغییر پست دادم و در پست های متفاوتی بودم، تمرکزم بهم نمی ریزد و می دانم وظایفم در هر پست چیست. بیشتر سعی‌ام این است که در عین سادگی کنار تیم باشم. تمام تلاشم این است که تیم ملی موفق باشد.

بازیکن تیم ملی ایران درباره درباره پست اینستاگرمی که بازیکنان تیم ملی به طور مشترک در فضای مجازی درباره مشکلات این تیم مبنی بر نامساعد بودن شرایط البسه منتشر کردند گفت: این قضیه هیچ تاثیری روی روند تیم نمی‌گذارد. بعضی مواقع هست که درون هر خانواده مشکلات و کمبودهایی هست. همیشه این اتفاقات بوده است. هیچ وقت نبوده که این مشکلات نباشد. من اسم این را مشکل نمی گذارم. یک جورهایی این قضیه همیشه کنارمان بوده است. این مسئله بزرگ نیست. نمی خواستم راجع به آن صحبت کنم. هر چقدر که به بازی نزدیک می‌شویم، اگر حواشی کمتر شود، بهتر است. خواهشم این است که این قضیه را برای بعد از بازی بگذاریم. هر چقدر آرامش تیم حفظ شود، در روند پیشرفت بهتر خواهد بود تا بتوانیم تیم ملی را به جایگاه مدنظرمان برسانیم.

تیم ملی ایران و سوریه فردا ساعت ۱۹:۳۰ در چارچوب انتخابی جام جهانی به میدان می روند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران وحید امیری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه

دکتر سید حیدر محمدی در دیدار با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه با اشاره به وضعیت بازار دارویی و تجهیزات پزشکی در ایران، اظهار کرد: یکی از دلایل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی در ایران طی سال‌های اخیر عدم همکاری برخی از کشورها و القای تحریم‌های ظالمانه بوده است.

وی با بیان اینکه امروز ایران به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در منطقه شناخته می‌شود، گفت: یکی از مؤلفه‌های مؤثر برای رقابت در بازارهای صادراتی توجه ویژه به کیفیت است. در کنار تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در کشور سعی کردیم کیفیت این فرآورده‌ها را ارتقا داده و صادرات را به بازار منطقه تقویت کنیم.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت مطلوب روابط سیاسی و اقتصادی ایران و سوریه، خاطرنشان کرد: قطعاً به دنبال کمک به تأمین تجهیزات و دارو و حتی انتقال دانش در این زمینه به کشور سوریه هستیم و امیدواریم این کشور نیز در آینده نزدیک بتواند ساختار سلامت خود را بازآرایی کند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، همچنین معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه ضمن تقدیر از همکاری ‌های ایران در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی با کشور سوریه، گفت: به دنبال توافق صورت گرفته در دو سال گذشته موفقیت ‌های خوبی در زمینه ‌های مختلف این همکاری ذکر شده ایجاد شد.

وی افزود: ایران نقش مهمی در خصوص تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در بازار سوریه دارد و تقاضا داریم جمهوری اسلامی ایران در تأمین برخی از واکسن‌ های موردنیاز، ما را یاری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی