Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین محبوبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: مرحله اول ثبت نام طرح جهش تولید مسکن از ۲۸ مهرماه آغاز شده و تا ۲۸ آبان ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: در این مرحله برای ۱۰ شهر آق قلا، بندرترکمن، گرگان، گمیشان، مراوه تپه، مینودشت، کردکوی، خان ببین، فاضل آباد و نوکنده تامین زمین شده و به ستاد وزارتخانه اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در هر سال سهمیه گلستان ۱۹ هزار و ۳۳۴ واحد مسکونی بوده که برای آنها لازم است سالانه ۵۸۰ زمین تامین شود.

محبوبی اضافه کرد: در مرحله دوم که به زودی اعلام می شود برای شهرهای بندرگز، آزادشهر، کردکوی، جلین، علی آبادکتول، گنبدکاووس و سیمین شهر تأمین زمین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در گلستان تاکنون ۱۷ هزار و ۲۴۱ نفر در این طرح ثبت‌نام کرده که مراحل بررسی و استعلامات لازم در حال انجام است.

وی بیان کرد: در طرح اقدام ملی در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر زمین را تهیه کرده و بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کارگزار ما هستند اما در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر تامین زمین با راه و شهرسازی بوده و سایر اقدامات توسط بنیاد مسکن انجام می شود.

محبوبی اضافه کرد: برای تامین زمین در قانون جهش تولید مسکن از زمین‌های دولتی، اراضی مازاد دستگاه‌ها و زمین‌هایی که در اختیار سازمان ملی مسکن است، استفاده می‌کنیم.

وی گفت: بخش دیگر براساس توافقات در داخل شهرها است که تغییر کاربری داده شده یا الحاقاتی است که متقاضیان تمایل دارند به محدوده بافت اضافه شود و از این طریق می‌توانیم این طرح را پوشش دهیم.

کد خبر 5352887

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان طرح جهش تولید و تامین مسکن حسین محبوبی اداره کل راه و شهرسازی گلستان زلزله ویروس کرونا بوشهر زمین لرزه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش برف واکسن کرونا عکس استانها گرگان اردبیل کتاب و کتابخوانی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر

بارش های سیل آسای اخیر به زمین های حاصلخیز کشاورزی در روستای عباس آباد از توابع شهرستان مینودشت استان گلستان خسارت زد. به گفته شهروند خبرنگار ما یکی از دلایل این خسارات نامساعد بودن بستر رودخانه نرماب است که هر ساله به خاطر لایروبی نشدن برای کشاورزان در حوزه کشت گندم، چغندر، نخود فرنگی و دیگر محصولات مشکل ساز شده است.

 شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از مسولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: جمال سرحدی - گلستان

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • ایجاد ۵۷ شهرک در کشور مصوب شده است
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور