Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی مقصودی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای طرح اقدام ملی مسکن که در ادامه با عنوان نهضت ملی مسکن تداوم می‌یابد ۳۸ هزار و ۱۰۸ نفر تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد هفت هزار و ۶۰۵ نفر حائز شرایط اعلام شدند.

وی ادامه داد: از تعداد واجدان شرایط، چهار هزار و ۸۶۴ نفر تایید نهایی شدند و چهار هزار و ۴۶۸ نفر افتتاح حساب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقصودی، آورد اولیه متقاضیان در روند اجرای اقدام ملی مسکن ۴۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون چهار هزار و ۳۲۷ متقاضی آورد اولیه خود را واریز کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای طرح اقدام ملی مسکن در استان ۶ هزار و ۳۳۴ واحد تعریف شده است، اظهار داشت: تاکنون پنج هزار و ۹۴ فقره زمین در قالب ۱۱۵ پروژه در استان تخصیص یافته است.

مقصودی با بیان اینکه ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن تا نیمه آذر تمدید شده است، خاطر نشان کرد: ۲۰ هزار و ۲۷۹ نفر در این طرح در استان ثبت‌نام کرده که از این تعداد تاکنون ۲۴۰ متقاضی حائز شرایط بوده‌اند.

به گزارش ایرنا، در قالب طرح اقدام ملی مسکن قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور ساخته شود که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید، یکصد هزار واحد در بافت‌های فرسوده شهری و یکصد هزار واحد در شهرهای کوچک ساخته می‌شود.

 همچنین در طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور هدافگذاری شده که از این تعداد سهم چهارمحال و بختیاری سالانه دست‌کم ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

استان چهارمحال و بختیاری افزون بر ۹۷۹ هزار نفر جمعیت دارد که در ۴۲ شهر و بیش از ۸۵۰ روستا و آبادی ساکن هستند.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن چهارمحال وبختیاری دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن چهارمحال وبختیاری دولت سیزدهم طرح اقدام ملی مسکن چهارمحال وبختیاری دولت سیزدهم چهارمحال و بختیاری طرح اقدام ملی مسکن هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد

پارسا گفت: ۶۰ واحد مسکونی در شهرک کوثر و ۳۲ واحد در شهرک فدک شاهرود توسط بنیاد مسکن شاهرود ساخته و تحویل متقاضیان شد.

وی با بیان اینکه متراژ متوسط هر واحد تحویلی ۷۸ متر مربع است، ابراز کرد: واحدهای مسکونی شهرک کوثر در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۶۱۶ متر مربع بنا شده است.

وی با اشاره به اینکه زیربنای این طرح پنج هزار و ۴۴۲ متر مربع است، اظهار کرد: واحدهای شهرک کوثر ۲ طبقه در ۱۵ بلوک چهار واحدی ساخته شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شاهرود ادامه داد: سه میلیارد ریال وام به متقاضیان مسکن شهرک کوثر از طریق بانک‌های عامل پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکن شهرک فدک در ۲ بلوک ۱۶ واحدی ساخته شد، افزود: چهار واحد در چهار طبقه در هر بلوک ساخته و تحویل متقاضیان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • ۶۰ هزار هکتار از دیمزارهای چهارمحال و بختیاری زیر کشت رفت
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد