Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله نجابت در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: وحدت رویه و هم‌افزایی بین سران سه قوه و زیرمجموعه‌های قوا، فرصت آفرین و دافع تهدیدها است.

وی ادامه داد: وحدت رویه میان سه ساختار اصلی نظام، هم در ابعاد ملی و هم در سطح بین‌الملل برای اعتباربخشی به نظام و امیدآفرینی در میان عموم مردم جامعه، کارساز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجابت با اشاره به تاکید امام راحل بر وحدت و همبستگی بیان کرد: امام خمینی در زمان حیات و همچنین مقام معظم رهبری، همواره بر وحدت و همبستگی در اداره کشور تاکید داشتند و خود، نماد وحدت و یکپارچگی بودند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس افزود: خط مشی و سلوک امامین انقلاب می تواندالگوی جامعی برای مسئولین نظام، از صدر تا ذیل باشد.

وی خاطرنشان کرد: البته استقلال و اقتدار در هر مجموعه لازم است اما هر یک از قوا می‌تواند با حفظ استقلال عملکرد، با قوای دیگر نیز هم افزایی و همفکری داشته باشند چرا که خروجی آن در نهایت به نفع نظام و مردم خواهد بود.

نجابت خاطرنشان کرد: برخی از فرصتها، ماهیت فراقوه‌ای دارد اما این مباحث را نیز می‌توان با همفکری و انسجام میان سه قوه، به نتایج موثری ختم کرد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: وحدت روح الله نجابت نماینده شیراز و زرقان سران قوا فرصت آفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود

امام جمعه بجنورد گفت: مشارکت مردم در تولید با هدایت تسهیلات بانکی به سمت بنگاه‌های تولیدی و رونق تولید انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری ظهر امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: مسئولان برای مشارکت بیشتر مردم در عرصه تولید می‌توانند اعتبارات و تسهیلات بانکی را به سوی کارهای تولیدی هدایت کنند و یا حمایت‌های لازم از صنایع تبدیلی داشته باشند.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تحریم‌های گسترده‌ای علیه کشور انجام داده‌اند به خیال اینکه مردم از ارزش‌های دینی دلسرد شوند، در واقع آن‌ها سعی دارند با ایجاد تحریم‌ها و بی رونقی تولید معیشت مردم را دچار مشکل کنند تا در جامعه نارضایتی گسترش پیدا کند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه کار کردن و کسب روزی حلال عبادت است، گفت: امروزه انجام کار تولیدی و بی نیاز کردن کشور از بیگانگان نه تنها عبادت است بلکه به گونه‌ای جنگ با دشمنان نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام نوری خاطرنشان کرد: کارگر و کارفرما نیز سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ با تحریم‌های اقتصادی دشمن است که باید ارزش جایگاه خود را بدانند.

وی ضمن گرامیداشت یاد آیت‌الله مهمان‌نواز، تصریح کرد: وی بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد را بر عهده داشت و تلاش‌های زیادی برای پیشرفت این شهرستان انجام داد؛ وی عالمی مجاهد بود که همواره خدمت به مردم در اولویت‌های کاری‌اش بود.

کد خبر 748115

دیگر خبرها

  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است
  • افتتاح ۳ مگاپروژه حوزه انرژی سریلانکا توسط سید ابراهیم رئیسی/ امضای ۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا/رئیسی: تهدیدها و تحریم ها ملت ایران را متوقف نکرده است/ رئیس جمهور سریلانکا: از حمایت های ایران تشکر می کنیم
  • وحدت رویه و هم‌فکری، عامل اصلی پیشبرد اهداف گزینش است