Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مریم تقوا مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بر اساس اعلان رسمی دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری سیمرغ، دو نمایش از آثار دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، راهی مرحله نهایی از این جشنواره شد.

او بیان کرد: هیات داوران بخش نمایش جشنواره سیمرغ، پس از بررسی‌های دقیق و کارشناسی‌های لازم، از میان ۱۰۴ اثر رسیده در بخش تئاتر صحنه ای، ۲۶ اثر را به مرحله نهایی این بخش از رویداد فرهنگی و هنری سیمرغ معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقوا تصریح کرد: در رشته تئاتر صحنه‌ای جشنواره سیمرغ، ۳۲ اثر نمایشی در بخش آزاد ویژه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز و ۷۲ اثر در بخش ملی با موضوع فرهنگ سلامت به ثبت رسیده است.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: بر این اساس، نمایش پرستار شب به کارگردانی سارا زارعی دودجی از بخش آزاد ویژه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و نیز نمایش شیاطین را فرا بخوان اثر مسعود احمدی در بخش ملی با موضوع فرهنگ سلامت، به مرحله نهایی رقابت‌ها راه یافته اند.

او در دانشگاه با آرزوی موفقیت برای این دو نمایش ارزشمند دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مرحله نهایی جشنواره سیمرغ، افزود: نمایش پرستار شب پس از ۱۰ شب اکران عمومی در شهر شیراز، از سوی انجمن نمایش استان فارس مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی جشنواره بین المللی سیمرغ دانشگاه علوم پزشکی شیراز جشنواره سیمرغ مرحله نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی هوشمند امروز صبح با حضور ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، سید حمید جمال الدینی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، آرش خجسته، رئیس سابق دانشگاه و حسن بختیار، رئیس فعلی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، آرش خجسته، رئیس سابق دانشگاه در این مراسم گفت: در مدت دو سال و ۴ ماه که مسئولیت ریاست این دانشگاه را به عهده داشته ام، معاون آموزشی وزارت بهداشت همیشه به عنوان پشتیبان، همراه و پیشرو کنار من بوده اند و همیشه به من یادآوری کرده اند که در این دانشگاه هوشمند به عنوان یک دانشگاه مستقل باید مسئله هوش مصنوعی را به عنوان یک ایده بزرگ و برگ برنده را برای وزارت بهداشت رقم بزنیم.

وی افزود: من در کنار ایشان ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی هوشمند را شناختم و اهداف دانشگاه را با همکاری جلو برده ایم، برنامه ۴ ساله عملیاتی را در دوران کاری ام طرح ریزی کردم که در سال اول در بخش ترویج برنامه ها به خوبی پیش رفت و می توانم با اطمینان اعلام کنم که ۹۰ درصد برنامه ها در این بخش انجام شده است.

خجسته ادامه داد: در این مدت برنامه های مختلفی از جمله کنگره کیش، سمینارهای مختلف در موضوعات متعدد در دانشگاه ها رقم خورد.

وی افزود: در سال دوم حوزه زیر ساخت و نیروی انسانی نیز عملیاتی شد که دانشگاه علوم پزشکی هوشمند اولین دانشگاه علوم پزشکی بود که در خاورمیانه از شورای عالی انقلاب فرهنگی مجوز گرفت.

رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی هوشمند گفت: ۷ محور را دنبال کرده ایم که به اطمینان می توانم بگویم در این مدت هنوز در این حوزه این ۷ محور دنبال نشده است.

خجسته گفت: آرزو دارم که با حضور رئیس جدید این دانشگاه به هدف و ایده باقری فرد که همان تثبیت هوش مصنوعی و برگ برنده عملکرد وزارت بهداشت در این دوره ۴ ساله است برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه