Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز؛ حضور نمایندگان ادوار در مجلس طبق قانون هیچ مشکلی ندارد ولی آنچه اخیرا شاهد آن هستیم برخی از نمایندگان ادوار به ویژه نمایندگان مجلس دهم در حال لابی گری با نمایندگان فعلی برای معرفی آنها به وزارت خانه ها به عناوین مختلف مثل نماینده پارلمانی فلان وزارتخانه هستند. آیت الله رئیسی باید هوشیار باشند و جلوی اینگونه لابی کردن ها و زد و بندهای پر ضرر را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا مبلغی؛ نماینده کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز با تایید این موضوع گفت: برخی از نمایندگان ادوار با مراجعه به نمایندگان فعلی مجلس یک سری مطالباتی دارند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه برخی از سیاسیون با مراجعه به ما، سهم، پست و مقام مطالبه می کنند افزود: ما از این بابت خیلی تحت فشار هستیم. در حوزه انتخابیه بنده برخی از افراد که سابقه مدیریتی داشتند و در حال حاضر مشغول نیستند صرفا سهم خواهی میکنند.

مبلغی با اشاره به اینکه برخی از این افراد برای گرفتن پست و مقام حتی تهدید هم میکنند افزود: بین این افراد از نماینده ادوار گرفته تا سیاست‌مدار پیشین، وجود دارد.

نماینده کوهدشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جاه طلبی دیگران ما را به دردسر انداخته است ولی امیدوارم هرچه سریع تر این رویه تغییر کرده و کسانی که قبلا در پست و مقامی بودند و امروز نیستند با مراجعه به ما درخواست های عجیب و غریب نداشته باشند.

پایان پیام/

صفورا طالب زاده کد خبر: 1118609 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم نمایندگان ادوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت _ با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است مخالفت کردند.

در حال تکمیل است…

کد خبر 749017

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد