Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@02:54:06 GMT

جلوه‌های بصری شهرهای استان تقویت شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۹۰۶۳

جلوه‌های بصری شهرهای استان تقویت شود

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «مجتبی عبداللهی» در دیدار صمیمانه با اعضای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران شهرستان‌های ساوجبلاغ که روز دوشنبه در محل فرمانداری این شهرستان صورت گرفت، افزود: شوراهای اسلامی شهر باید بدنبال تقویت اعتماد مردم به این جایگاه باشند.

وی ادامه داد: تلاش شبانه روزی، درآمدزایی، زیباسازی شهرها، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و سایر مواردی که در حوزه وظایف شوراها و شهرداری‌ها باید به گونه‌ای باشد که مردم را امیدوار و دلگرم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللهی گفت: دولت مردمی سیزدهم فرصت و بستر مغتنمی را فراهم کرده که کارگزاران نظام در رده‌های مختلف نسبت به ارائه خدمت و ایجاد رفاه و آرامش مردم اقدام کنند.

وی افزود: البرز، شهرستان‌ها، شهرها و روستاهای ارزشمندی دارد که ظرفیت‌های نامحدودی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف آن وجود دارد بنابراین باید به شکل ساختار یافته و برنامه محور در این راستا اقدام شود.

استاندار البرز گفت: باید جلوه‌های بصری شهرهای استان را تقویت کرد چراکه جای جای این استان خاستگاه شهدای والامقام، مشاهیر و آثار تاریخی فراوانی است که باید به عنوان المان و نماد از آنها استفاده شود.

وی افزود: یکی از ظرفیت‌های ارزشمند شهرستان ساوجبلاغ در حوزه گردشگری است که می‌توان از این طریق درآمدزایی کرد.

عبداللهی گفت: باید تمامی شهرک‌ها و واحدهای صنعتی و تولیدی استان در جهت ایجاد فضای سبز و اماکن اقامتگاهی کوشا باشند.

وی افزود: برای تامین امکانات نباید منتظر باشیم از جای دیگری کمک برسد بلکه ضرورت دارد از ظرفیت‌های متعدد منطقه خود استفاده کنیم.

استاندار البرز گفت: همه ما باید مانند یک تن واحد به یکدیگر کمک کنیم تا مسئولیت خدمتگزاری به مردم و کارگزاری نظام را به نحو مطلوب به سرانجام برسانیم.

کد خبر 1573559

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۹۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله نشست‌های علمی و تخصصی با موضوع «سواد بصری در مد و لباس» فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار می‌شود.

در این‌نشست مریم مونسی استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا (س) حضور دارند و به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

نشست «سواد بصری در مد و لباس» فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ برگزار و به صورت مجازی از طریق این پیوند پخش می‌شود.

کد خبر 6093817 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • دولت مکلف شد 300 هزار هکتار به زمینهای قابل سکونت در شهرهای با تراکم زیر 70 هزار نفر اضافه کند
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • فرم و شکل در مجسمه‌های شهری
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود
  • انتقال پیام صوتی به قمر مشتری به شکل موج‌های بصری
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر