Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله الهیاری روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ۲۲ روستای بدون گاز لوله کشی در بستان آبا داریم، افزود: از این تعداد عملیات گازرسانی به ۱۴ روستا با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه اکثر روستاهای این شهرستان در مناطق کوهستانی و سردسیر قرار دارند، اضافه کرد: اعتبار گازرسانی به هشت روستای باقی مانده نیز تامین شده و در مرحله پیمان سپاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اللهیاری همچنین با اشاره به اینکه در این شهرستان ۵۰ درصد جمعیت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، گفت: مشکل اشتغال در این شهرستان، با توجه به استقرار واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی نداریم.

وی ادامه داد: در هفته های آینده با افتتاح طرح های توسعه برخی از واحدهای تولیدی شاهد جذب بیش از سه هزار نفر جویای کار خواهیم بود.

شهرستان ۱۰۰ هزار نفری بستان آباد در ۶۰ کیلومتری شرق تبریز واقع شده است.

برچسب‌ها بستان آباد آذربایجان شرقی فرمانداران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بستان آباد آذربایجان شرقی فرمانداران بستان آباد آذربایجان شرقی فرمانداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   مجتبی نجفی در این بازدیدها، ضمن بررسی وضعیت اجرایی پروژه ها، بر پیگیری اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات تنش آبی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه