Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@07:13:07 GMT

ارائه خدمات تمام الکترونیکی بیمه سلامت به شهروندان

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۸۵۶۱

ارائه خدمات تمام الکترونیکی بیمه سلامت به شهروندان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: سامانه غیر حضوری شهروندی یکی از نقاط بسیار مثبت در سازمان بیمه سلامت ایران است که بیمه شدگان می توانند برای ارائه خدمات بیمه ای خود از آن استفاده کنند.

دکتر عباسی در گفت وگو با ایسنا افزود: در این سامانه بیمه شدگان می توانند، اصلاح شماره تلفن‌ها، تمدید اعتبار پوشش بیمه ای خود، شناسایی پزشک خانواده در صندوق بیمه سلامت را مشاهده و همچنین سوابق پزشکی خود برای ارائه به بیمه تکمیلی و اضافه کردن افراد جدید را در این سامانه و ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیمه شدگان برای تمدید اعتبار پوشش بیمه ای به صورت الکترونیکی می توانند با مراجعه به سامانه بیمه سلامت کار تمدید دفترچه خود را انجام دهند.

عباسی تاکید کرد: روسای ادارات ستادی و شهرستانی باید راهکارهای لازم را جهت تمدید پوشش بیمه ای مطلوب در صندوق بیمه همگانی و روستایی و عشایری ارائه کنند تا بتوانیم سامانه شهروندی را به خوبی به مردم معرفی نماییم.

مدیرکل بیمه سلامت استان بیان کرد: باید از طریق مراکز بهداشت درمانی روستایی و شهری مطب پزشکان ، مراکز پاراکلینیک، بیمارستان ها و غیره بتوانیم در سطح گسترده اطلاع‌رسانی سامانه شهروندی جهت تمدید اعتبار پوشش بیمه‌ای انجام دهیم و همشهریان و بیمه‌شدگان را به سمت استفاده از خدمات بیمه سلامت به صورت الکترونیکی سوق دهیم.

وی در پایان اظهار کرد: بیمه شدگان صندوق روستاییان و عشایر بیمه همگانی سلامت می‌توانند برای تمدید اعتبار پوشش بیمه ای خود ظرف مدت یک ماه با مراجعه به سامانه به آدرس bim ehsalamatiranian.irنسبت به تمدید اعتبار بیمه خود اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تمدید اعتبار پوشش بیمه ای بیمه سلامت بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه

رضا تحویلیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، اظهار کرد: یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد.

تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند.

کد خبر 6088321

دیگر خبرها

  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود