Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز نخست برگزاری خبری نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تأمین نیازهای عمومی و تخصصی شرکت‌های پتروشیمی عسلویه، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ضمن بازدید از نمایشگاه به تولیدکنندگان و صاحبان صنایع خرد و متوسط محلی به گفت‌وگو نشست.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه عسلویه در تأمین نیازهای عمومی و تخصصی شرکت‌های پتروشیمی، جعفر ربیعی در این بازدید ضمن حضور در اکثر غرفه‌های این نمایشگاه که با حضور بیش از ‏۲۵۰ شرکت بومی در قالب ۱۸ گروه کالایی و ۴۰ شرکت دانش بنیان در بیش از ۲۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی به مدت سه روز از عصر روز گذشته آغاز به کار کرده، با توانمندی‌ها و مشکلات این شرکت‌ها آشنا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در این بازدید توانمندی شرکت‌های منطقه را خوب توصیف کرد و خواستار حمایت همه جانبه شرکت‌های پتروشیمی منطقه عسلویه برای استفاده از توانمند و ظرفیت شرکت‌های محلی در راستای تقویت اقتصاد محلی و همچنین افزایش اشتغال در منطقه میزبان صنعت پتروشیمی شد.
این نمایشگاه به همت گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مشارکت پتروشیمی‌های منطقه پارس و همچنین استانداری بوشهر، ادارات وارکان مرتبط با اشتغالزایی و کارآفرینی شهرستان‌های عسلویه، کنگان، دیر جم و سایر شهرستان‌های جنوب استان بوشهر از ۲۴ تا ۲۶ آبان در مجموعه فرهنگی و ورزشی خلیج نایبند عسلویه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برگزار می‌شود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت های منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تغییر بزرگ مالک جدید: نام استقلال عوض شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، کم کم شاهد تغییرات جدید در این باشگاه خواهیم بود.

بنابر روایت ورزش سه، یکی از این تغییرات که پس از جلسه امروز مدیران پتروشیمی خلیج فارس با اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال زمزمه‌های آن مطرح شده، اضافه شدن پسوند خلیج فارس به نام باشگاه استقلال است.

در حالی که همزمان با تکمیل مراحل واگذاری پسوند ایران از نام باشگاه استقلال برداشته شده بود، حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که قرار است عبارت خلیج فارس به نام استقلال اضافه شده تا این باشگاه از فصول آینده با نام استقلال خلیج فارس در مسابقات فوتبال داخلی و بین‌المللی شرکت کند.

پیش از این پسوند آبی پوشان، ایران بود و حتی در سامانه کدال و نامه های اداری و رسمی از این تیم به عنوان استقلال ایران یاد می شد که حالا به نظر می رسد باید شاهد تغییر آن به استقلال خلیج فارس باشیم.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900769

دیگر خبرها

  • پسوند آبی ها عوض می شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم های عربی!
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: نام استقلال عوض شد!
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • علی‌عسکری: استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج فارس است
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس