Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بر اساس آخرین تصاویر ماهواره هواشناسی، طی امروز آسمان استان ابری و مه آلود بوده و با فعالیت سامانه بارشی، در مناطقی از استان بارش خفیف باران و برف پیش بینی می‌شود.

وی افزود: بر اساس نقشه‌های هواشناسی اوج بارش تا امشب بوده و تمرکز بارش برف بیشتر در مناطق کوهستانی و نواحی منتهی به استان گیلان به ویژه کوه‌های باغرو انتظار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از کاهش دمای هوا در این مدت در استان خبر داد و گفت: با نفوذ پرفشار سطح زمین به منطقه، ضمن وزش باد خزری در نوار شرقی استان، مناطق شمالی و مرکزی استان گاهی با سرعت تند) دمای هوا نیز به طور محسوس کاهش می‌یابد.

محمدی تصریح کرد: طی امشب تا صبح فردا با حاکمیت هوای سرد در استان، دمای هوا در مناطق مرکزی و جنوبی استان ۳ تا ۵ درجه زیر صفر افت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه از فردا با سامانه بارشی از استان خارج می‌شود تصریح کرد: ضمن پایداری شرایط جوی در استان به تدریج از میزان ابرناکی کاسته شده؛ اما هوای سرد بویژه در ساعات شبانه با دمای ۴ تا ۸ درجه زیر صفر همچنان طی سه روز آینده در استان ماندگار است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه از روز پنجشنبه تا اواسط هفته آینده آسمان جو نسبتاً پایدار در استان حاکم خواهد شد بیان کرد: در این مدت هوای استان صاف تا نیمه ابری بوده و در طول روزها وزش باد و افزایش نسبی دمای هوا پدیده غالب خواهد بود.

کد خبر 5353241

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل سازمان هواشناسی بارش برف برف و کولاک کاهش دما ویروس کرونا زلزله بوشهر زمین لرزه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه واکسن کرونا عکس استانها کتاب و کتابخوانی گرگان اردبیل شیوع کرونا دمای هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های پراکنده،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه‌شنبه خبر و به کشاورزان هشدار احتیاط داد.   به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز یکشنبه (۹ اردیبهشت) بارش رگباری باران در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت.   آسمان تهران امروز (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • پایداری هوای استان اردبیل
  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند