Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@09:10:51 GMT

بنجامین مندی به دو فقره تجاوز دیگر متهم شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۲۲۲۸

مدافع منچسترسیتی به دو فقره تجاوز دیگر متهم شده است.

در حالی که بنجامین مندی باید روز چهارشنبه در دادگاه حاضر شود، حالا به دو فقره تجاوز دیگر نیز متهم شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، بنجامین مندی، مدافع فرانسوی باشگاه منچسترسیتی در حال حاضر ماه ها است به خاطر چندین فقره اتهام از جمله حمله به سه زن و 3 فقره تجاوز و یک فقره آزار جنسی در بازداشت به سر می برد و باید روز چهارشنبه در دادگاه حاضر شده و در مقابل این اتهامات از خود دفاع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود این اتهامات بر علیه مندی همگی بین اکتبر 2020 و آگوست 2021 اتفاق افتاده است و به قدری جدی است که دادگاه دو بار درخواست وثیقه این بازیکن مخالفت کرده است تا مندی در بازداشت باقی بماند. در جریان این اتهامات یک مرد 40 ساله دیگر نیز دستگیر شده است که به این مرد نیز دو فقره دیگر تجاوز و یک فقره آزار جنسی اتهام وارده شده است.

از زمان وارد شدن این اتهامات به مندی در ماه آگوست، باشگاه منچسترسیتی از استفاده از این بازیکن در ترکیب خود خودداری کرده است. مندی از سال 2017 در لیگ برتر توپ می زند و تا به حال 75 بار برای سیتی به میدان رفته است که تنها یک بازی آن در فصل جاری بوده است. 

 

همچنین بخوانید:

دستگیری بنجامین مندی به اتهام تجاوز جنسی

بنجامین مندی تا ژانویه 2022 در بازداشت می ماند

 

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! تیم ملی و دراگان اسکوچیچ روی میز تشریح / اختصاصی طرفداری گمشده در کوه یا فراری از کشور | شکایت هلال احمر از بدهکار بزرگ؟! رئال مادرید در زمستان برای جذب ام باپه تلاش نمی کند روبرتو مانچینی: به جام جهانی خواهیم رفت و به قهرمانی در آن هم امیدوار هستیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بنجامین مندی فقره تجاوز دو فقره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی وسایل خانه در محدوده شهرک سیدی، ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.   سردار احمد نگهبان افزود: در بررسی یکی از سرقت‌ها در خیابان شهید نقیبی فر، مشخص شد سارقان در نبود صاحبخانه، همه وسایل و حتی تأسیسات خانه را به ارزش سه میلیارد ریال سرقت کرده اند.   این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد با بررسی دقیق صحنه جرم و با توجه به سرنخ‌های به جامانده، سرانجام یکی از متهمان را شناسایی کردند و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.   وی اظهار داشت: ماموران انتظامی پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی، متهم را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش، تعداد زیادی از اموال مال باخته‌ها را کشف کردند.   سردار نگهبان افزود: متهم که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۶ فقره سرقت وسایل خانه در محدوده شهرک سیدی با همدستی یکی از دوستانش و فروش اموال مسروقه به دو مالخر، اعتراف کرد.   وی گفت: در ادامه این عملیات با دستگیری همدست متهم و دو مالخر، تعداد زیادی اموال مسروقه شامل پنج عدد شیرآلات اهرمی، بیش از ۵۰ عدد کلید و پریز، دو عدد ساعت مچی، پنج عدد ادکلن، چهار کیسه برنج، بیش از ۵۰ قلم ظروف آشپزخانه، دستگاه سرخ کن، توستر، چرخ گوشت و آبمیوه گیری کشف کردند و به مال باخته‌ها تحویل دادند.   جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان