Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز خبری در خصوص حضور علی دایی روی نیمکت تیم ملی سوریه به جای نزار محروس مطرح شد.

گفته می شد فدراسیون فوتبال سوریه با دایی تماس گرفته و مذاکراتی را در این زمینه با سرمربی سابق تیم ملی ایران داشته است. این شایعات درحالی مطرح شد که شاگردان اسکوچیچ امشب از ساعت ۱۹:۳۰ میهمان تیم ملی سوریه در اردن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه خبرنگار فارس پیگیر موضوع شد و با ناصر بکار خبرنگار سوری سایت «غلوبال» ارتباط برقرار کرد تا در این زمینه جویا شود. این خبرنگار سوری نیز اعلام کرد که طی صحبتی که با توفیق سرحان دبیرکل فدراسیون فوتبال سوریه داشته این موضوع را پرسیده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال سوریه در این زمینه، اظهار داشت: کمیته موقت فدراسیون فوتبال سوریه هیچ مذاکره ای با علی دایی برای مربیگری در تیم ملی این کشور انجام نداده است.

وی افزود: کادرفنی کنونی با حضور نزار محروس همچنان روی کار هستند و شایعات مطرح شده در زمینه برکناری محروس صحت ندارد و فدراسیون سوریه مذاکره ای با دایی انجام نداده است.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی دایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ علی دایی فدراسیون فوتبال سوریه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به انصراف محمد موسوی از تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، میلاد تقوی رئیس قدراسیون والیبال ایران در جمع خبرنگاران در مراسم اختتامیه جشنواره قهرمانان ایران حضور پیدا کرد و درباره شرایط این رشته صبحت کرد. 

وی در ابتدا گفت: اول از هم این را باید بگویم که در عرصه فنی سرمربی تیم ملی پس از اینکه در اردوی تیم ملی حاضر شد به رسانه پاسخگو می‌شود، زیرا که اعتقاد دارم که باید به رسانه‌ها پاسخگو باشیم چون رسانه ذهن جویای جامعه است و باید پاسخگو باشیم.

تقوی در واکنش به انصراف سید محمد موسوی از تیم ملی گفت: من با محمد موسوی صحبت نکردم اما با آقای مرادی  نائب رئیس اول فدراسیون والیبال و سرپرست تیم ملی صحبت کردم، آقای موسوی هم قطعا دلایل خودشان را داشتند، امروز وارد این دلایل نمی‌شوم و کسی که باید راجب جزئیات این تصمیم صحبت کند سرمربی تیم است زیرا که مباحث فنی هم در این انصراف وجود دارد.

در آخر رئیس فدراسیون والیبال ابراز نگرانی کرد و ادامه: امیدوارم هرکدام از بچه‌های تیم ملی تصمیمی می‌گیرند مردم را در اولویت داشته باشند و منافع آن‌ها بالاتر از مردم و تیم نباشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه