Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ضیائیان با اشاره به بارش باران و وزش باد در روز جاری در استان‌هایی نظیر اردبیل، خراسان شمالی، خراسان رضوی، زنجان، کردستان، همدان و سواحل خزر بیان کرد: امروز همچنین در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف هم برای ساعاتی داریم.

وی افزود: امروز شدت بارش‌ها در استان‌های گیلان و مازندران است و روز چهارشنبه بارش در نوار شمالی کشور کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز آینده در شرق لرستان، شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب استان مرکزی، شمال فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، کرمان، یزد، خراسان جنوبی و خراسان رضوی بارش برف و باران و وزش باد داریم.

ضیائیان با بیان اینکه از پنج‌شنبه ۲۷ آبان تا شنبه ۲۹ آبان در اغلب مناطق کشور جوی آرام داریم، گفت: این موضوع موجب افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد شد.

وی عنوان کرد: روز آینده در برخی نقاط نیمه جنوبی فارس، کرمان و هرمزگان، رگبار و باران و در ارتفاعات برف و ورزش باد پیش‌بینی می‌شود و روز جمعه در ارتفاعات کرمان بارش پراکنده برف و وزش باد خواهیم داشت.

* سرما در کشور و کاهش دما تا ۱۴ درجه در برخی شهرها/ هشدار به کشاورزان

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: در ۲ روز آینده در شمال شرق کشور دمای هوا ۷ تا ۱۴ درجه کاهش می‌یابد و در استان‌های دامنه جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران و سمنان و نواحی مرکزی و شرق کشور کاهش ۶ تا ۱۲ درجه‌ای دما خواهیم داشت.

ضیائیان بیان کرد: در این راستا احتمال افت فشار گاز و افزایش مصرف انرژی و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی و صدمه به ماشین آلات و ادوات کشاورزی وجود دارد که ‌توصیه می‌شود مدیریت در مصرف حامل‌های انرژی، احتیاط در تردد جاده‌ای و فعالیت‌های کوهنوردی، جابه‌جایی محصولات برداشت شده باغی و زراعی به انبار و استفاده از ضدیخ در رادیاتورها در دستور کار باشد.

* یخبندان در ۱۸ استان

وی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا ابری، گاهی بارش پراکنده همراه با وزش پیش‌بینی می‌شود و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه آسمان تهران صاف خواهد بود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۸ و ۳ درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده اردبیل، بجنورد و زنجان با کمینه دمای ۷ درجه زیر صفر سردترین مراکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای ۳۱ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان خواهد بود.

ضیائیان اظهار کرد:‌ روز آینده در ۱۸ استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

۲۳۵۲۳۵

کد خبر 1573717

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آب و هوا بارش برف باران روز آینده پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۳۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه عصر امروز آسمان نیمه ابری و در برخی ساعات ابری همراه با وزش باد خواهد بود گفت: حداکثر سرعت باد را برای عصر ۵۰ کیلومتر بر ساعت همراه با گرد و خاک پیش بینی میکنیم.

وی افزود: حداقل دمای امروز ۱۳ درجه سانتیگراد ثبت شده و احتمالا تا ۳۳ درجه سانتیگراد گرم شود.

قاضی با بیان اینکه برای فردا نیز پیش بینی آسمان ابری و نیمه ابری همراه با وزش باد و گردو خاک را داریم گفت: انتظار داریم دمای فردا حداقل به ۱۵ درجه سانتیگراد و حداکثر به ۳۳ درجه سانتیگراد برسد.

وی با بیانی اینکه احتمالا حداکثر دما در روز پنجشنبه با کاهش ۵ درجه‌ای به ۲۸ درجه سانتیگراد برسد گفت: احتمالا پنج شنبه شب شاهد رگبار‌های پراکنده در سطح استان باشیم.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت