Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-04@03:04:56 GMT

منابع انسانی صنعت بیمه شرایط خاصی دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۵۵۷۰

منابع انسانی صنعت بیمه شرایط خاصی دارد

امتداد -  مدیرمنابع انسانی بیمه رازی با بیان اینکه ساختار منابع انسانی شرکت و شعب به‌روز شده است، گفت: به دلیل شرایط خاص صنعت بیمه فرآیند منابع انسانی در شرکت‌های بیمه بسیار سخت و متفاوت است و جذب نیرو در شرکت بیمه رازی با توجه به نیاز صنعت، ستاد و شعب صورت می‌گیرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، هما شاهانیان که مهمان بیست و سومین نشست سه‌شنبه‌های پاسخگویی بو در رابطه با فعالیت‌های منابع انسانی شرکت بیمه رازی، بیان کرد: صنعت بیمه یک صنعت کاملا رقابتی است و این موضوع عاملی شده تا رفت و آمد نیروهای تخصصی در شرکت‌های این صنعت با سرعت زیاد و تعداد قابل توجه صورت گیرد و در نهایت فرآیند سختی را برای واحدهای منابع انسانی شرکت‌های صنعت بیمه به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر منابع انسانی بیمه رازی، از بررسی و تغییر ساختار منابع انسانی در شرکت و شعب خبر داد و گفت: در ماه‌های اخیر نقاط قوت و ضعف منابع انسانی شرکت متناسب با نیازهای مجموعه مورد بررسی قرار گرفته و با طراحی زیرساخت‌های متناسب شرایط به‌روزی برای منابع انسانی شرکت اجرایی خواهد شد.
وی یادآور شد: ساختار مورد نظر برای شعب و ستاد طراحی و ابلاغ شده اما جانشانی‌‌ها نهایی انجام نشده چرا که این موضوع نیازمند همراهی بیشتر شعب و روسای محترم آن است.
شاهانیان خاطرنشان کرد: احکام جدید با توجه به جانشانی اصولی و درستی که از سوی شعب ارسال می شود، پس از بررسی صادر خواهد شد و این مهم تنها نیازمند جانشانی اصولی از سوی شعب است.
مدیرمنابع انسانی بیمه رازی با اشاره به اینکه مجموعه دارای ۴۰ شعبه و ۶۰۰ پرسنل است، گفت: برای جذب یا تعدیل نیرو تنها نظر کارشناسان و مدیران ملاک نیست بلکه بررسی بسیار دقیقی در این زمینه صورت می‌گیرد زیرا شرکت خود را نسبت به حقوق و مزایای کارمندان موظف می‌داند و در شرایط اقتصادی امروز جامعه تمام موارد شخصی، انسانی و حقوقی مدنظر قرار می‌گیرد.
ایشان با تاکید بر اینکه تمام موارد کوچک در شرکت برای واحد منابع انسانی بسیار مهم است، خاطرنشان ساخت تعیین معاون فنی برای شعب در ساختار جدید دیده شده است ولی برای هر شعبه تعداد نفرات و تعیین معاون فنی بنابر عملکرد آن‌ها تعیین می‌شود و مدیرعامل بنابر عملکرد شعب به طور مستقیم در این خصوص تعیین کننده و تصمیم گیر می باشد.
در پایان این نشست، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی به خانم شاهانیان اهدا شد.
گفتنی است «سه شنبه‌های پاسخگویی» از ابتدای سال ۱۴۰۰ توسط روابط عمومی بیمه رازی برگزار شده و در این مدت مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد این شرکت در برنامه زنده به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان و شبکه فروش پاسخ داده‌اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: منابع انسانی شرکت بیمه رازی صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در برخی استان‌ها

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به فعالیت سامانه بارشی شدید در اغلب استان‌های کشور تا روز شنبه ۱۵ اردیبهشت، نسبت به سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در این استان‌ها هشدار داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سیف‌الله آقابیگی، مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران درخصوص صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی از استان‌های کشور از روز گذشته فعال شده و تا شنبه 15 اردیبهشت اظهار داشت: به این منظور و با هدف بررسی سامانه‌های جهانی هواشناسی، جلسه ستاد ملی فرماندهی و پشتیبانی مدیریت سیلاب در دو سطح با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد.

وی افزود: بر این اساس، استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، کرمان، ایلام، کرمانشاه، چهارمحال‌و‌بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد (اولویت اول) و کردستان، لرستان، هرمزگان، همدان، مرکزی، سمنان، خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی، ‌آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، سیستان و بلوچستان، اصفهان و یزد (اولویت دوم) بارش‌های نسبتاً زیادی روبرو خواهند بود.  

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب بیان داشت: فعالیت این سامانه بارشی، با مخاطراتی همچون رگبار شدید باران، احتمال جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، بالاآمدن ناگهانی سطح آب و طغیان رودخانه‌های فصلی، رخداد تگرگ، رعد و برق، آبگرفتگی معابر و اختلال در ناوگان حمل و نقل به‌صورت گسترده در استان‌های پرریسک سیلاب همراه خواهد شد.

آقابیگی تأکید کرد: با توجه به شرایط فصلی حاضر و تعطیلات پایان هفته و کثرت مسافران و گردشگران در ایام مذکور،  توصیه می‌شود مردم و مسافران از اتراق در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها‌، صعود به ارتفاعات و حضور در دشت‌ها پرهیز کرده و در کل از سفرهای غیرضروری در این ایام جداً خودداری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان غول‌های صنعت نساجی
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در برخی استان‌ها
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه بی فایده است
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • هشدار جدی آبگرفتگی و وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • افزایش انگیزه سرمایه انسانی، اولویت وزارت نفت