Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالله گیتی ‏منش روز چهارشنبه با اشاره به ظرفیت ذخیره‌سازی ۵۳ میلیون لیتری مخازن نیروگاه سنندج و تامین ‏سوخت مایع روزانه آن توسط شرکت نفت، از قطع جریان انتقال گاز طبیعی به نیروگاه سیکل ‏ترکیبی توسط شرکت گاز استان خبر داد و اظهار داشت: تامین سوخت نیروگاه همزمان بامصرف ‏سوخت مایع بطور مستمر تا پایان فصل سرما و بازگشت به شرایط عادی در دستور کار این ‏شرکت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ‏‏۳۱۰ میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سنندج ارسال شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل آن با رشد ۵۱ ‏درصدی همراه بوده است، افزود: همزمان با فرارسیدن فصل سرما و برودت هوا در استان و احتمال افت فشار گاز در استان و ‏اهمیت بحث تامین سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج و دیگر صنایع و واحدهای تولیدی، ‏برنامه ریزی و هماهنگی لازم در سطح شرکت برای آمادگی ناوگان حمل و نقل فرآورده های ‏نفتی و تاسیسات انبار های نفت منطقه انجام گرفته است. ‏

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های منطقه کردستان به تعامل با سایر مصرف کنندگان عمده منطقه برای تامین و ذخیره سازی ‏سوخت جایگزین برای استفاده در مواقع اضطراری اشاره و اضافه کرد: عملیات ارسال و ذخیره ‏سازی سوخت روستاهای استان بویژه روستاهای صعب العبور استان نیز از خرداد ماه آغاز و هم ‏اکنون نیز ادامه دارد .‏

گیتی‌منش با اشاره به وجود ۲۰ هزار خانوار نفت سفید سوز در استان و اختصاص سهمیه ۲ هزار و ۱۰۰ لیتری ‏به هرخانوار ،از شارژ سهمیه هرخانوار بر روی کارت های بانکی عضو شبکه شتاب خبر داد.‏

در حال حاضر ۸۴ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب سی ان جی در کردستان به مردم خدمات می دهند.

برچسب‌ها کردستان سنندج شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گازوئيل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سنندج شرکت ملی پخش فراورده های نفتی کردستان سنندج شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گازوئيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین

به گزارش قدس خراسان، علیرضا دلبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جغتای گفت: در پی نارضایتی فعالان بخش کشاورزی مبنی بر اختصاص سهمیه سوخت اداوات کشاورزی و به کمک فناوری نوین و یک شرکت فناور و نصب نرم افراز میزان کارکرد (jps) که میزان ساعت کارکرد وسیله و قدرت موتور و میزان فشاری که برای انجام کار تحمل می‌کند سنجیده می‌شود و براین اساس سهمیه سوخت تراکتور طبق جدول محاسبه واختصاص می‌یابد.
مدیر عامل شرکت فناور و طراح فناوری هم گفت: که به جز اعلام میزان ساعت کارکرد وسیله درصورتی که در وضعیت سیستم سیم کشی و برق ویا فشار روغن و احتمالاً سرقت باطری توسط این نرم‌افزار پیامکی به تلفن همراه مالک تراکتور ارسال می‌شود تا مالک در صدد رفع مشکل براید.
سید مرتضی میرزایی افزود: ضمن اینکه با توجه به اعلام مشکل به مالک در جهت افزایش هزینه‌های خرابی تراکتورو در صورت سرقت ان با ردیابی محل انتقال تراکتور به مالک اعلام می‌شود.
مدیر عامل شرکت فناورگفت: ضمن اینکه در اینده باید تمامی ادوات کشاورزی به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت و رعایت عدالت در توزیع سوخت کشاورزی به این سامانه ونرم‌افزار متصل شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین