Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه تولیدِ «مجتمع مس سرچشمه و شهربابک» با حضور دکتر «اردشیر سعدمحمدی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با هدف بررسی عملکرد بخش تولید و توسعه در ۸ ماهه نخست امسال برگزار شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مس‌پرس، در این جلسات که به صورت جداگانه در هر دو مجتمع برگزار شد، عملکرد بخش تولید و روند پیشرفت طرح‌های توسعه مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام مدیران مجتمع، از ابتدای امسال تولید بیش از برنامه پیش‌بینی شده است.
در ادامه این جلسات، مجریان طرح‌های توسعه گزارشی از پیشرفت پروژه‌هایی که در راستای چشم‌انداز 1410 در این مجتمع‌ها تعریف شده‌اند، ارائه دادند.
بر اساس این گزارش، «مهدی اهرابی» عضو هیأت‌مدیره و معاون هماهنگی، «حسین احمدی» مدیر مجتمع مس سرچشمه و عضو هیات مدیره، «بهروز رحمتی» معاون توسعه و اکتشافات، «محمدجواد خلیلی» مشاور مدیرعامل و مدیرگروه روابط عمومی، «سعد عبدی» مدیر برنامه‌ریزی و نظارت، «مهدی سلمانی» مدیر گروه حراست، «حسین ابراهیمی‌‌نسب» مدیر مجتمع مس شهربابک و معاونان و مدیران مناطق تولیدی در این جلسات حضور داشتند.

????بازدید مدیرعامل شرکت مس از نوزدهمین مسابقات ملی مهارت

در ادامه، مدیرعامل شرکت مس و هیأت همراه از نمایشگاهی که در حاشیه «نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت» که به میزبانی مجتمع مس سرچشمه برگزار شده بود، بازدید کردند و در جریان تخصص، مهارت‌ و دستاوردهای شرکت‌کننده‌ها قرار گرفتند.
گفتنی است، این مسابقات که با هدف فراهم کردن فرصت‌های یادگیری تخصصی و عمومی، توسعه آموزش و مدیریت دانش پرسنل شرکت صورت گرفته، در 5 رشته مهارتی برگزار شده و شرکت مس میزبانی رشته «کنترل صنعتی» را برعهده گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مس سرچشمه مجتمع مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، گفت: بخش مسکن کشور پیشران توسعه اقتصادی است و هیچ هدف‌گذاری این مهم‌تر از آن نیست که در مسیر جهش تولید برنامه‌ریزی کنیم و گام برداریم.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به هدف ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب سه گروه مجزا در کشور تولید خواهد شد، خبر داد.

وی تصریح کرد: گروه اول، مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک الی ۴ ساخته خواهد شد. گروه دوم، مسکن استطاعتی برای دهک‌های هدف ۵ الی ۷ به منظور تنظیم بازار مسکن برنامه‌ریزی‌شده است و گروه سوم نیز مسکن اقتصادی ویژه دهک‌های ۸ تا ۱۰ است که می‌تواند در جهت محقق کردن انتظارات سهامداران ساخته شود.

وی افزود: باید فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کنیم تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تأمین مسکن مردم را کاهش دهیم.

کد خبر 6089975 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد