Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، متن پیام دکتر زلفی‌گل به شرح زیر است؛

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهدا، اسرار آزادگی و انوار اقتدارند و شناسنامه‌ی میهن، به خون شرف و خاطره‌ی مجاهدت‌شان خواندنی‌ست. منت خداوند را که دفتر خدمت اینجانب و جهادگران دانش به خبر مسرت‌بخش احراز هویت شهید سعید "خلیل فلک‌رفعت" گشوده می‌شود که این تقارن متبرک، تفال خیری خواهد بود که با نام اعظم شهدا، به فتح خاکریزهای خدمت در جبهه‌ی جهاد علمی قدم برداریم و خود را بیش از همیشه مرهون و مدیون ملائکی بدانیم که ابرهای ظلمات دنیا را کنار زدند تا به خورشید حقیقت‌شان، راهی روشن در پیش داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گوهر وجود خداجوی آن شهید که به گمنامی، تبرّک و تیمّن خاک دانشگاه بجنورد بوده است، اکنون برآنیم که تهنیت‌گوی خانواده‌ی صبوری باشیم که یعقوب‌وار، چشم‌انتظار یوسف گم‌کرده‌ی خویش بودند و مومنانه به مشیّت حق سر خم کردند و اکنون این گنج از دل خاک برآمده، پاداش پروردگاری‌ست که روشنی چشم و چراغ عزت‌شان خواهد بود.

از جویندگان خدوم هویت این شهید عزیز که عرصه‌ی علم را معطّر از یاد شهیدان کردند تشکر می‌کنم و از خدمتگزاران دانشگاه بجنورد انتظار دارم با جان و دل، آئین اعتزاز و بدرقه‌ی این شهید بزرگوار را با شکوه و شایستگی برگزار نمایند. بادا که همه‌ی ما، مشمول شفاعت آن مهمان آسمانی شویم.

یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور
کلبه‌ی احزان شود روزی گلستان غم مخور

شایان ذکر است، شهید خلیل فلک رفعت اعزامی سپاه اصفهان در تاریخ تیرماه ۱۳۶۱ در شرق بصره به شهادت رسید و دو سال پیش به عنوان شهید گمنام در یادمان شهدای گمنام دانشگاه بجنورد به خاک سپرده شد و امروز پس از تحقیق و تفحص و انجام آزمایشات DNA هویت این شهید والامقام مشخص شد.

کد خبر 5353909 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: شهید شهید گمنام وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی حکم انتصاب دانشگاه تهران دانشگاه های علوم پزشکی آموزش حضوری شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه پیام نور سازمان امور دانشجویان خوابگاه دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محمد مقیمی دانشجویان دانشگاه بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم پیغان ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: روز دوم رقابت علمی کنکور در سال ۱۴۰۳، امروز جمعه (هفتم اردیبهشت ماه) با حضور داوطلبان گروه علوم تجربی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

وی افزود: بیش از ۷۱ هزار شرکت کننده در استان خوزستان در نوبت اول شرکت داشتند که ۶۰ درصد دختر و ۴۰ درصد پسر بودند.

پیغان ادامه داد: شهرستان اهواز با ۲۰ هزار نفر بیشترین شرکت کننده در استان خوزستان و گروه علوم تجربی بیشترین داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری امسال را تشکیل دادند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: از تعداد ۲۰ هزار نفر شرکت کننده اهوازی، ۱۰ هزار نفر آزمون خود در دانشگاه شهید چمران باهم رقابت کردند.

وی گفت: دانشکده‌های علوم، کشاورزی، مهندسی، اقتصاد و علوم اجتماعی، ادبیات و علوم انسانی، علوم تربیتی و روان‌شناسی و الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان این داوطلبان بودند.

کد خبر 6089018

دیگر خبرها

  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان