Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@21:01:10 GMT

صحبت‌های پاکدل درخصوص تیم‌های ملی هندبال

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۸۹۸۳

صحبت‌های پاکدل درخصوص تیم‌های ملی هندبال

رئیس فدراسیون هندبال درخصوص آخرین وضعیت تیم ملی هندبال بانوان پیش از حضور در مسابقات جهانی اسپانیا مطالبی را بیان کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علیرضا پاکدل در خصوص اعزام تیم‌ ملی هندبال بانوان کشورمان به مسابقات جهانی اسپانیا، اظهار داشت: کارهای مربوط به اخذ ویزا و حضور در سفارت انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اردوهای تیم ملی نیز در حال برگزاری است و بانوان کشورمان در نخستین دیدار خود به مصاف رومانی خواهند رفت. اسامی اولیه 32 نفره را به مسئولین برگزاری مسابقات اعلام کردیم و ترکیب نهایی نیز پس از برگزاری آخرین مرحله اردو اعلام خواهد شد.

رئیس فدراسیون هندبال کشورمان در خصوص اردوی بانوان گفت: فعلا مسابقات لیگ برای اردوی بانوان تعطیل است. ما یک مرحله اردوی دیگر در تهران داریم که از سوم آذر ماه آغاز می‌شود. این اردو متصل به اعزام بازیکنان خواهد بود.



وی درخصوص استعفای شیخ احمد از ریاست فدراسیون هندبال آسیا نیز گفت: حسن مصطفی در مجمع انتخابات هیئت رئیسه با توجه به انتخاب مجدد شیخ احمد برای ریاست کنفدراسیون هندبال آسیا، با توجه به مشکل وی، از اعضا خواست که موضوع سرپرستی واتنا آبه، نایب رئیس اول هندبال آسیا تا زمان مشخص‌شدن وضعیت شیخ احمد، به رای گذاشته شود که در پایان اعضا رای دادند که آبه امور کنفدراسیون هندبال آسیا را انجام دهد. جدایی شیخ احمد قطعی نیست و فعلا نایب رئیس در نبود رئیس کارها را انجام می‌دهد.

 

پاکدل در پاسخ به این سوال که آیا برای مردان تورنمنت دیگری در نظر دارید، گفت:  در تلاش هستیم تا تیم را به تورنمنت رومانی و اسپانیا اعزام کنیم و‌اگر هر دو امکان نداشت حداقل یکی از این برنامه‌ها انجام شود. ما یک مرحله لیگ را برگزار می‌کنیم و از 29 آذر آخرین اردوی تیم ملی مردان برگزار می‌شود.

هندبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هندبال هندبال آسیا شیخ احمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان برگزار و تیم‌های حاضر در راند نخست جدول اصلی با هم دیدار کردند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۶ دیدار پیگیری شد و در پایان برترین ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و در بخش بانوان نیز ۸ تیم مدعی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

مسابقات امروز با انجام ۱۴ دیدار دیگر پیگیری می شود.در بخش بانوان ۱۴ و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات، حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6089714

دیگر خبرها

  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین