Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-05-07@03:16:46 GMT

«مهدی اقراریان» دبیرکل حزب «نسل‌ نو» شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۰۰۹۶

«مهدی اقراریان» دبیرکل حزب «نسل‌ نو» شد

به گزارش «نماینده» اعضای شورای مرکزی حزب نسل‌نو در اولین جلسه رسمی خود پس از انتخاب شورای مرکزی که شب گذشته (سه‌شنبه) برگزار شد، با اکثریت قریب به اتفاق «مهدی اقراریان» را به عنوان اولین دبیرکل این حزب جدید التاسیس انتخاب کردند. 

براساس این گزارش، مهدی اقراریان دانشجوی دکترای سیاست گذاری عمومی است.

در سوابق اقراریان، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تهران، ریاست دبیرخانه مرکزی رویداد ملی کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی، معاون فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تهران، دبیری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تهران و مسئولیت ستاد بیداری اسلامی بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا (ص) دیده می‌شود ؛ او هم اکنون رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی و عضو شورای اسلامی شهر تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، اولین دوره انتخابات شورای مرکزی حزب نسل  هفته گذشته برگزار شد .

این تشکل گام دومی با شعار «نسل نو؛امیدوار، مصلح و تمدن ساز» پا به عرصه سیاست گذاشته است و اعضای شورای مرکزی این حزب را سید احسان قاضی زاده هاشمی، محسن فتحی، مهدی اقراریان،جعفر بندی شربیانی،سوده نجفی،حامد علامتی،مهدی رمضانی، عطاالله اشرفی اصفهانی، محمدرضاکاشفی، محسن میرحاجی، امیرابراهیم رسولی، حامدزمانی، محمدنبی آقاتقی، حجت الاسلام میثم آسوپا، علی حقیقت، نوید خاصه باف، امیرخوشخو، سید امید میرغضنفری، محسن اخلاقی، امیدعلی پورحسن،سید حامد موسوی، حسین محمدیان، عادله رضا قلی زاده،مازیار عظیم زاده ایرانی، سید حسن سیدابراهیم، رضا داودی، امید شنعه، سجاد اکبری،آلما فرامرزی و علیرضا رحمانی تشکیل می‌دهند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: مهدی اقراریان نسل نو نماینده مهدی اقراریان شورای مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادهای ایران به سازمان همکاری اسلامی درباره غزه

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران،پیشنهادهایی به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در خصوص نوار غزه از جمله مستندسازی جنایات رژیم صهیونیستی و محاکمه سران جنایتکار این رژیم ارائه کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی های فشرده خود در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، با حسین ابراهیم طه دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان استتقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار  از تلاش ها و فعالیت های ارزشمند دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در تنظیم و برگزاری اجلاس بانجول قدردانی کرد.

امیرعبداللهیان با طرح پیشنهادهایی به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی خاطرنشان کرد؛ اقدام دبیرخانه سازمان برای مستندسازی جنایات رژیم اسرائیل و ایجاد سازوکاری برای این موضوع، همچنین ایجاد واحدی در دبیرخانه برای رصد جنایات رژیم اسرائیل و انجام تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی بسیار حائز  اهمیت است و تحقق این امر می تواند به ابتکار آفریقای جنوبی کمک کند.

حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی ضمن‌ ابراز خرسندی از دیدار مجدد با امیرعبداللهیان،‌ بر اهتمام ویژه سازمان همکاری اسلامی در پیگیری تجاوزات رژیم اسرائیل تاکید کرد.

وی همچنین‌ ضمن استقبال از پیشنهادهای امیرعبداللهیان، آمادگی کامل دبیرخانه سازمان تحت مسئولیت خود برای همکاری با ایران را اعلام کرد.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با ارائه ارزیابی خود از آخرین اوضاع بغرنج فلسطین در سایه تشدید تجاوزات و جنایات رژیم اسرائیل، بر ضرورت هماهنگی و همکاری بین کشورهای اسلامی برای مقابله با این رژیم و حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • راند دوم
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته است
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • پیشنهادات امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی جنایات اسرائیل را مستندسازی کند
  • پیشنهادهای ایران به سازمان همکاری اسلامی درباره غزه
  • «نادری» سرلیست «جام» برای مرحله دوم انتخابات شد