Web Analytics Made Easy - Statcounter

خط ۱۶ اینچ خروجی ایستگاه تزریق گاز مارون که دچار نشت جزئی و آتش‌سوزی شده بود، بلافاصله توسط کارگروه ایمنی و عملیاتی شرکت ایمن‌سازی شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، خط ۱۶ اینچ خروجی ایستگاه تزریق گاز مارون که چهارشنبه ۲۶ آبان ساعت ۷:۱۵ دچار نشت جزئی و آتش‌سوزی شده بود، بلافاصله توسط کارگروه ایمنی و عملیاتی شرکت ایمن‌سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس ارزیابی کارشناسان، این حادثه در پی خوردگی و نشت جزئی خط مذکور در مکانی خارج از محدوده‌ی شهری و روستایی منطقه روی داد.

گفتنی است این حادثه تلفات جانی در پی نداشته و هیچ‌گونه آسیبی نیز به روستا‌های اطراف و تأسیسات فرایندی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون وارد نیامده است.

 

بیشتر بخوانید: مدیرعامل شرکت ملی گاز: اولویت تأمین گاز با مشترکان بخش‌های خانگی و تجاری است

 

انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون آتش سوزی وزارت نفت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون آتش سوزی وزارت نفت گاز مارون آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران

یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر تهران دچار حریق شد که در پی آن عوامل آتش‌نشانی به همراه نردبام و تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

مشاهدات خبرنگار ایسنا از محل حاکی از آن است که حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش‌نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش‌نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه  ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود