Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، سرهنگ پاسدار محمد امین صباغیان مقدم در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در ناحیه سپاه فیروزآباد برگزار شد با اشاره به فرهنگ بسیج و بسیجی در جامعه و کارکرد آن در ارکان نظام اسلامی اظهار داشت: امام راحل با بنا کردن بسیج، حفظ و حراست از نظام اسلامی را بر دوش خود مردم نهاد و با این کار نظام را بیمه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد افزود: فرهنگ بسیجی همراه با اخلاص و ایثار و مردم‌داری و خدمت و ولایتمداری و تلاش برای رشد معنوی در ابعاد مختلف برای خود و دیگران است و امروز جامعه اسلامی ما و دنیا به این فرهنگ مترقی نیاز دارد.

وی ضمن اشاره به اهمیت روحیه بسیجی در میان آحاد مردم در ارائه خدمت ادامه داد: هفته بسیج فرصت مغتنمی جهت تجدید پیمان با آرمان‌های بلند امام راحل و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری است.

رئیس ستاد هفته بسیج در تشریح برنامه های هفته بسیج بیان داشت: عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا، برنامه‌های تربیتی و بصیرتی، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج، برگزاری یادواره شهدا ۲۰۲ شهید بسیجی شهرستان از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

وی اضافه کرد: ویزیت رایگان پزشک عمومی ، برگزاری میز خدمت جهادی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، نمایشگاه عکس، اردوهای جهادی، مسابقات مختلف فرهنگی وهنری، برگزاری شب خاطره بسیج، رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان،دیدار و تجلیل از خانواده شهید، تجلیل از پیشکسوتان بسیج، گوشه هایی از این برنامه ها می‌باشد.

رسانه ها پیگیری مشکلات مردم را در دستور کار خود قرار دهند

 حجت الاسلام دهقان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد با بیان اینکه تلاش‌های سپاه و بسیج در جهت خدمت رسانی به مردم نباید از دید رسانه ها مغفول بماند، گفت: رسانه ها باید دغدغه مردم را بیان کنند، اما وارد عرصه تخریب و سیاه نمایی نشوند، زیرا انتقاد با تخریب فرق دارد.

وی مخاطب را سرمایه اصلی یک رسانه دانست تصریح کرد: برای مردم قلم بزنید، سوژه های مردمی را دنبال و نقد منصفانه را سرلوحه قرار داده و با انعکاس اقدامات مثبت، بسیجی وار از هویت کشور و نظام و مردم دفاع کنید.

انتهای پیام/ف
 

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ بسیجی ولایتمداری هفته بسیج برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۱۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان

 احمد حیدری نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله مطهری و بزرگداشت مقام شامخ معلم، بیان کرد: به همین مناسبت در سپاه شهرستانی سراوان بیش از ۲۷ عنوان برنامه برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به برگزاری جلسات برنامه ریزی برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان، خاطرنشان کرد: غبار روبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی از جمله برنامه های این هفته در سپاه شهرستانی سراوان است.
 
جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان با بیان فضاسازی تبلیغاتی هفته عقیدتی سیاسی در حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج، تصریح کرد: برگزاری جلسات روشنگری و جهاد تبیین، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، زنگ انشاء مطهر، محافل جهاد تبیین ویژه بسیجیان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان خواهد بود.
 
حیدری نیا اذعان کرد: باتوجه به نیازمندی شهرستان و اعلام نیاز سازمان انتقال خون و فرآورده‌های خونی شهرستان برنامه محوری اهدای خون توسط پاسداران و بسیجیان نیز به همین مناسبت انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج