Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان تهران از تامین و توزیع ۵۰۰۰ تن برنج در سطح استان تهران خبرداد و گفت: ۱۵۰۰ تن برنج هندی،۳۰۰۰ تن برنج تایلندی و ۵۰۰ تن برنج پاکستانی به نرخ مصوب توسط مراکز منتخب در سطح استان عرضه می شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم عباس ارشدی اظهار داشت: شرایط ذخایر کالاهای اساسی در استان تهران مطلوب است و میزان ذخایر کالاهای اساسی گندم ، برنج ، شکر و روغن در مراکز  ذخیره سازی استاندارد استان تهران بیش از نیاز استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میزان ذخایر کالاهای اساسی در انبارها و مراکز ذخیره سازی استان تهران را مطلوب اعلام کرد و افزود: وضعیت ذخیره سازی کالاهای اساسی در تهران به صورتی است که در صورت لزوم می تواند نیاز استان های همجوار خود به کالاهای اساسی را تامین کند.

وی اظهار کرد:  میزان توزیع کالاهای اساسی در سطح کشور و استان تهران مناسب است و انبارها مملو از کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است.

ارشدی  از تامین و  توزیع 5000 تن برنج در سطح استان تهران خبرداد و افزود: در حال  حاضر 1500 تن برنج هندی،3000 تن برنج تایلندی و 500 تن برنج پاکستانی به نرخ مصوب  توسط مراکز منتخب  در سطح استان عرضه می شود.

وی اعلام کرد: خوشبختانه وضعیت ذخایر استراتژیک کشور در شرایط مطلوبی است و کالاهای اساسی مردم به اندازه کافی موجود است.

دستور دادستانی برای خروج برنج‌های فاسد دپوشده از بندر امام خمینی(ره) تا یک ماه آینده

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کالاهای اساسی کالاهای اساسی کالاهای اساسی سطح استان استان تهران تن برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبودی در عرضه چای نداریم

رضا کنگری، رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از آرامش حاکم بر بازار برنج خبر داد و گفت:  قیمت کنونی هر کیلو برنج هاشمی در بنکداری‌ها به ۱۱۶ هزار تومان، برنج فجر  ۷۰ هزار تومان و شیرودی ۷۵ هزار تومان رسیده است.

به گفته او، هم اکنون کمبودی در عرضه اقلام اساسی همچون برنج و شکر نداریم و تنها در حوزه قیمت باید نظارت دقیق در بازار صورت بگیرد.

کنگری با بیان اینکه چای یکی از اقلام پرمصرف سبدخانوار محسوب می شود، افزود: علی رغم تغییر قیمت چای، این محصول به‌ وفور در بازار موجود است و کمبودی در این زمینه نداریم.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی ادامه داد: در بازار شکر برخی تولیدکنندگان و تجار به بهانه مالیات ارزش افزوده، قیمت را افزایش داده‌اند، به طوریکه قیمت شکر در بازار به ۴۰ هزار تومان رسیده است. همچنین تولیدکنندگان به دلیل شفاف نبودن موضوع ارزش افزوده برای کالا‌های اساسی چک ۱۰ درصدی دو ماهه از خریداران دریافت می‌کنند.

او افزود: تا زمانیکه عرضه و تقاضا با یکدیگر همخوانی نداشته باشد، قیمت کالا با نوساناتی در بازار روبروست، در حالیکه با ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا، بازار ثبات دارد.

کنگری گفت: علی رغم وفور کالاهای اساسی همچون شکر، روغن و برنج در بازار، اما برخی تولیدکنندگان و تجار به بهانه تغییر نرخ مالیات ارزش افزوده سلیقه‌ای عمل می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟