Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:30:18 GMT

خسروپناه دبیر علمی جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۳۴۶۷

خسروپناه دبیر علمی جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) در احکام جداگانه‌ای حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا را به عنوان دبیرعلمی سی‌ونهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و احمدعلی حیدری را به عنوان دبیرعلمی بیست‌ونهمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا آمده است: «نظر به مراتب ذی‌قیمت پژوهشی و علمی و تجربه گران‌سنگ جناب‌عالی در حوزه فرهنگ و کتاب، به موجب این حکم به عنوان «دبیرعلمی سی‌ونهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌مندی از هم‌اندیشی و همکاری استادان، اندیشمندان و صاحب‌نظران و با همت، درایت و پشتکار در گسترش دانایی و اعتلای علم و فرهنگ در ایران اسلامی موفق و موید باشید.»

در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به احمدعلی حیدری آمده است: «نظر به مراتب علمی و تخصصی و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در حوزه‌های پژوهشی و فرهنگی، به موجب این حکم به عنوان «دبیرعلمی بیست‌ونهمین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.
امید است با توکل بر خداوند متعال و بهره‌مندی از همفکری و همکاری استادان، اندیشمندان و صاحب‌نظران، این جایزه ارزشمند و معتبر که نقش مهمی در توسعه دیپلماسی فرهنگی دارد، بیش از گذشته موجب رشد و گسترش پژوهش‌ها و مطالعات اسلام‌شناسی و ایران‌شناسی در جهان شود.»

کد خبر 5354383 مصطفی وثوق کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی عبدالحسین خسروپناه جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران جایزه کتاب سال وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد مهدی اسماعیلی هفته کتاب و کتاب خوانی هفته کتاب روز جهانی فلسفه رونمایی کتاب انتشارات سوره مهر معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی دفاع مقدس جنگ تحمیلی ترجمه فلسفه انتشارات سروش رایزنی فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت به همت پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست مسعود اسماعیلی، محمدرضا سنگری، مهدی جمشیدی، ابوالفضل اقبالی، محسن ردادی، مهدی جهان و محمدمهدی جهان پرور به ایراد سخنرانی می‌پردازند و دبیر علمی نشست بر عهده سیدحسین فخرزارع است.

زمان برگزاری یکشنبه ۹ اردیبشهت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در محل تهران، سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6090082 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • اسماعیلی: خلیج فارس از استوانه‌های هویتی جمهوری اسلامی است+ فیلم
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود