Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:49:14 GMT

آتش سوزی بیمارستان علی اصغر شیراز مهار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۴۳۴۷

آتش سوزی بیمارستان علی اصغر شیراز مهار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی قانع بیان کرد: بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) در خیابان مشکین فام دچار آتش سوزی شد و انبار لباس‌های بیمارستانی را درگیر کرد و قبل از سرایت به سایر نقاط بیمارستان و بروز حادثه‌ای جدی مهار شد.

او تصریح کرد: آتش سوزی در بیمارستان حضرت علی اصغر، خیابان مشکین فام به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز اطلاع داده شد و دو ایستگاه آتش‌نشانی شماره یک و دو به همراه تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانع ادامه داد: با مشاهده و بررسی اولیه تیم‌های اطفایی مشخص شد، ساختمان دو طبقه‌ای در محوطه بیمارستان، که محل نگهداری لباس‌های بیمارستانی بود از قسمت انبار لباس‌ها در یک اتاق ۱۶ متری واقع در طبقه دوم دچار آتش‌سوزی شده بود که دود و آتش به قسمت‌های دیگر و قسمتی که بیماران بودند وجود نداشت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز افزود: آتش‌نشانان در مدت زمان کوتاهی ضمن جست و جو برای خروج کارکنان شعله‌های آتش را خاموش کردند و تخلیه دود انجام شد.

او اضافه کرد: مشکلی برای بیماران و کارکنان ایجاد نشد و کار در بیمارستان مانند روال عادی در حال انجام است و آتش نشانان بعد از انجام عملیات لکه گیری و کارشناسی علت این حادثه، محل را ترک کردند.

کد خبر 5354457

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی شیراز ویروس کرونا زلزله بوشهر زمین لرزه آمار کرونا کرمانشاه هفته بسیج عکس استانها واکسن کرونا کتاب و کتابخوانی گرگان بارش برف شیوع کرونا اردبیل آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز

ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات طی یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گزارش عملکرد هفتگی این سازمان که _ شنبه هشتم اردیبهشت _ منتشر شد، اعلام کرد در بازه زمانی یکم تا هفتم اردیبهشت تعداد ۵ هزار و ۲۵۶ تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی صورت گرفت که بیش از ۲ هزار و ۱۳۹ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

بر اساس این گزارش طی یک هفته گذشته ۱۵۲۱ آتش‌نشان به عملیات‌ها اعزام شدند که مجموع عملیات‌های انجام شده ۴۰۲ مورد بوده است.

در این گزارش همچنین آمده است از مجموع عملیات‌های انجام شده، ۵۰ عملیات مربوط به حریق، ۲۷۲ عملیات امداد و نجات، ۴۲ بازدید پیشگیرانه و ۴۳۵ مورد مربوط به اعزام ناوگان بوده است.

کد خبر 748471

دیگر خبرها

  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری