Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سعید قاضی مغربی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری اظهار کرد: هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران در سال های گذشته در دانشگاه های دولتی برگزار می شد که با تلاش های بسیار برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دبیرخانه این کنفرانس از هشت ماه قبل کار خود را آغاز و فراخوان ها و اطلاع رسانی ها از طریق وب سایت کنفرانس انجام شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) ادامه داد: ۱۰۰ مقاله دریافت، بررسی و داوری شد و در نهایت حدود ۷۰ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت که امروز و فردا به صورت حضوری و مجازی ارائه می شود.

قاضی مغربی بیان کرد: کارگاه‌های این کنفرانس از روز سه شنبه ۲۵ آبان ماه برگزار خواهد شد که ۱۴ کارگاه مشخص و پژوهشگران و علاقه مندان در آن ثبت نام کردند که پس از اتمام این کارگاه ها گواهینامه معتبر به افراد اعطاء می شود.

وی یادآور شد: این کنفرانس با حمایت ارگان ها و سازمان های لشکری و کشوری، نیروی دریایی سپاه، صا ایران، صا شیراز، هوا و فضای سپاه، شرکت رستافن، و همچنین حامیان معنوی از جمله مجله رادار دانشگاه امام حسین (ع)، ISC، IEEE و سیویلیکا مورد حمایت قرار گرفته و مقالات برگزیده در این پایگاه ها نمایه سازی می شود و در روز اختتامیه  مقالات برگزیده معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) افزود: از دیگر برنامه های جانبی این کنفرانس مسابقه چالشی با موضوع رادار و سامانه های مراقبتی و همچنین نشست بررسی تخصصی و انتخاب رساله برتر دکتری در حوزه مخابرات و رادار است که به افراد برتر جوایزی اهدا می شود.

قاضی مغربی یادآور شد: با همکاری سازمان های نظامی و ارگان های کشوری نمایشگاهی از ادوات و تجهیزات حوزه مرتبط با رادار و سامانه های مراقبی که امکان نمایش عمومی دارند در فضای مسقف برای بازدید شرکت کنندگان ایجاد شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

منبع: فارس

کلیدواژه: واحد یادگار امام خمینی دانشگاه آزاد اسلامی رادار و سامانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب نوروزی ظهر دوشنبه در نشست خبری ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران که در دانشگاه قم برگزار شد، اظهار کرد: ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به منظور تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید و مشارکت مردم به دو صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم بیان کرد: حضور اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها در عرصه پژوهش گامی برای تحقق جهش تولید است.

وی افزود: نشر کتاب به زبان‌های خارجه ویژه برخی دانشگاه‌های بین المللی در دستورکار دانشگاه قم قرار دارد.

نوروزی ابراز کرد: سه عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرده و ما در تلاش هستیم تا حائز رتبه علمی شویم.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم خاطرنشان کرد: کنفرانس فیزیک بنیادی با مشارکت یکی از ارکان وزارت دفاع برگزار می‌شود.

کد خبر 6092211

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین