Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز بیست وششم آبان ماه مشاهده می‌کنید. خبرگزاری میزان - در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز بیست وششم آبان ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:فرزندان بیش از همه در معرض سالمند آزاری هستند
رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: اینکه فردی را به خاطر سن از بعضی از حقوقی که دیگر اقشار جامعه از آن برخوردارند محروم بکنیم نوعی تبعیض به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثل در دادن وام مسکن یا وام ازدواج یا در مساله پذیرش در دانشگاه و استمرار آموزش و تحصیل اگری فردی به خاطر بالا بودن سن با مانع روبرو شود درحقیقت مورد تبعیض قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:آیا شهرداری تهران نیرو جذب خواهد کرد؟
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران گفت: اعتقاد دارم در شهرداری تهران کار‌های فراوان بر زمین مانده است که اگر به آن‌ها پرداخته شود ما نیروی انسانی نیز کم خواهیم آورد.

بیشتر بخوانید:مصرف لبنیات چه تاثیری بر کاهش عوارض آلودگی هوا دارد؟
یک متخصص تغذیه به بیان توضیحاتی در خصوص تاثیر مصرف لبنیات بر کاهش عوارض آلودگی هوا پرداخت.

بیشتر بخوانید:تدوین اطلس واکسیناسیون در آموزش و پرورش
سرپرست دفتر سلامت و تندرستی آموزش و پرورش، گفت‌:در حال تهیه اطلس واکسیناسیون در آموزش و پرورش هستیم تا بدین وسیله مدرسه به مدرسه بررسی کنیم که چه تعداد از دانش آموزان و معلمان و همچنین سایر کادر مدرسه واکسیناسیون انجام داده اند یا خیر و در چه مرحله‌ای از واکسیناسیون قرار داریم.

بیشتر بخوانید:موافقان و مخالفان افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی چه می‌گویند؟
برخی از صاحبنظران معتقدند که افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی با توجه به محدودیت‌های کشور در راستای ارتقا ارائه خدمات به شهروندان است و اگر توزیع مناسبی هم در ارائه خدمات پزشکی د رگشور قرار گیرد عمده مشکلات پزشکی در کشور مرتفع خواهد شد. اگرچه که عواقب انجام چنین تصمیمات شتابزده‌ای در آینده گریبانگیر نظام آموزشی کشور خواهد شد، و با افزایش ظرفیت به دلیل توان کم و زیر ساخت‌های محدود کیفیت مقبولی را به لحاظ آموزش نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:بارش پراکنده برف و باران در بیش از ۱۵ استان کشور
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

انتهای پیام/ برچسب ها: بسته خبری کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته خبری کرونا بیشتر بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است

رئیس‌جمهور گفت: آموزش و پرورش ناظر بر عموم رفع دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، آسیب‌شناسان، جامعه‌شناسان و خانواده‌ها دارند، بنابراین مسئله آموزش و پرورش نه مسئله‌ای با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت_ در آستانه روز معلم، در دیدار جمع زیادی از فرهنگیان و در آئین تجلیل از معلمان نمونه کشوری، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهنگیان، معلمان و آینده‌سازان کشور، صمیمانه از تلاش همه مربیان و معلمان قدردانی کرد و روز معلم را به همه معلمان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش تبریک گفت.

رئیس جمهور نهاد تعلیم و تربیت را موضوعی بسیار با اهمیت توصیف کرد که باید همواره مورد توجه دولتمردان، معلمان، مربیان و خانواده‌های گرامی باشد و گفت: موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، رشد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی از جامعه و اساس برای ارتقای نسل‌ها است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه تعلیم و تربیت ناظر به رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، افزود: آموزش و پرورش ناظر بر رفع دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، آسیب‌شناسان، جامعه‌شناسان و خانواده‌ها دارند، لذا مسئله آموزش و پرورش نه مسئله‌ای با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است و هدف انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی برای ارتقا و اعتلای فرهنگ، ساخت انسان‌ها، ساخت جامعه قرآنی و نمونه با کمک و محوریت آموزش و پرورش، معلم و مدرسه ممکن است.

تکمیل می‌شود ….

کد خبر 749054

دیگر خبرها

  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • خودکشی پزشکان ایرانی در مرز هشدار؛ مشکل کجاست؟
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند