Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:56:36 GMT

دستگیری ۱۳ سارق و خرده‌فروش مواد مخدر نظرآباد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۵۵۳۹

دستگیری ۱۳ سارق و خرده‌فروش مواد مخدر نظرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، فرج‌الله اسداللهی اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر و فروشندگان موادمخدر در سطح شهرستان نظرآباد به مرحله اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: در این طرح که با حضور کلیه واحدهای عملیاتی پلیس به مرحله اجرا درآمد تعداد ۳۹ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری و در بازرسی از آنها مقادیری مواد مخدر و آلات استعمال مواد کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی نظرآباد با بیان اینکه در این طرح ۷ سارق دستگیر و کلیه معتادان متجاهر به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی سارقان ضمن اعتراف به ۳۳ فقره سرقت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۶ خرده فروش مواد مخدر و کشف مقدار ۳۸۰ گرم انواع مواد مخدر از مخفیگاه آنها، بیان داشت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

کد خبر 5354579

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده انتظامی نظرآباد دستگیری سارق طرح ارتقای امنیت و آرامش ویروس کرونا زلزله بوشهر زمین لرزه آمار کرونا کرمانشاه هفته بسیج عکس استانها واکسن کرونا کتاب و کتابخوانی گرگان بارش برف شیوع کرونا اردبیل مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد