Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@20:48:27 GMT

شکایت نمایندگان مجلس از عدم پرداخت پاداش فرهنگیان

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۵۸۴۰

شکایت نمایندگان مجلس از عدم پرداخت پاداش فرهنگیان

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به هیأت رئیسه مجلس بابت عدم پرداخت پاداش فرهنگیان از سازمان برنامه و بودجه شکایت کردند.

به گزارش فارس، متن شکایت نمایندگان مجلس از سازمان برنامه و بودجه به شرح زیر است:

وزارت آموزش و پرورش اظهار نموده، اعتبار موردنیاز توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص یافته و ابلاغ شده و پرداخت این مبلغ صرفا در انتظار تامین نقدینگی توسط خزانه داری کل کشور است‌، اما نتیجه پیگیری ها از خزانه داری کل کشور مبنی بر این است که سازمان برنامه و بودجه می بایست اعتبار لازم را جهت تامین پول و نقدیندگی در اختیار وزارت اقتصاد قرار دهد تا آن وزارتخانه بتواند اقدام لازم را بعمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهنگیان کشور که در سال ۱۳۹۹ بازنشسته شده اند هر روز چشم انتظار این مبلغ اند و مدت بسیار زیادی است در انتظار وصول این پاداش هستند و عدم واریز آن مشکلاتی را در برنامه ریزی اقتصادی و معیشتی آنان ایجاد کرده است.

این عزیزان اظهار می دارند، چرا فرهنگیان بازنشسته سال ۱۳۹۹ که نزدیک ۳۰ سال است خدمت کرده اند، حق قانونی آنان پرداخت نمی شود و باید جهت طلب حق خود روزانه درحال پیگیری از مجلس و دولت باشند و این درحالیست که ارزش پاداش آنان در سال گذشته بیشتر بوده و باتوجه به نرخ تورم و قیمت ارز، اکنون آن مبلغ، ارزش سال گذشته را ندارد.

سازمان برنامه و بودجه وظیفه قانونی خود را انجام نداده و حتی پس از دستور معاون اول و رییس دفتر رییس جمهور نیز، همچنان مبلغ مذکور تامین نکرده و حق قانونی این عزیزان بعد از ۱۵ ماه همچنان پرداخت نشده است./فارس

انتهای پیام/

منبع: فردا

کلیدواژه: نمایندگان مجلس سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند

 احمد نادری عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

او افزود: بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد
  • کاهش سهم آموزش و پرورش از بودجه ۱۴۰۳ / ۶۳ درصد منابع دانشگاه فرهنگیان با کسر از حقوق دانشجومعلمان تأمین می‌‎شود
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور