Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پیامی درگذشت آیت الله مجتهد شبستری را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام آیت الله محمد حسن اختری بدین شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و إنا الیه راجعون
ارتحال عالم و دانشمند فرزانه، وارسته، متواضع و مجاهد و سرباز وفادار و شاگرد حضرت امام خمینی و یار و یاور مقام معظم رهبری، آیت الله مجتهد شبستری، رئیس سابق شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام موجب تألم و تأسف و اندوه فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این ضایعه بزرگ را به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای دام ظله العالی، مردم شریف و ولایتمدار آذربایجان شرقی و بیت مکرم و معزز و بازماندگان و شاگردان آن مرحوم مغفور جنت آشیان از طرف خود و اعضای معزز و بزرگوار شورای عالی اهل بیت علیهم السلام تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم .
آن عالم مجاهد و عامل فی سبیل الله عمر پر برکت و معنویت خود را در راه نشر معارف اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام و دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران و حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه و خدمت به مردم شریف ایران مصروف نمود.
آن مرحوم مغفور در تحکیم مبانی و ارزشهای والای انقلاب اسلامی خدمات ارزنده و ماندگار برجای گذاشت و با قبول مسئولیت‌های خطیر و حساس و تعیین‌کننده نقش موثر و ارزنده‌ای به یادگار گذاشت از جمله نمایندگی ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امامت جمعه تبریز، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو مجلس خبرگان رهبری و ریاست شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام را در صفحه زرین و درخشان زندگی خود به یادگار گذاشت که از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم ذخیره ای در میزان حسنات وی در روز قیامت گردد.
محمد حسن اختری
رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری و رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام
۲۶ آبان ۱۴۰۰
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آیت الله مجتهد شبستری شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت اهل بیت علیهم السلام آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان

وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد نخست‌وزیر این کشور به دعوت ولیعهد سعودی برای حضور در نشست مجمع جهانی اقتصاد عازم ریاض شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه پاکستان در اطلاعیه‌ای اظهار داشت «محمد شهباز شریف» نخست‌وزیر این کشور برای شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد پیرامون همکاری جهانی، رشد و انرژی که در ریاض برگزار می‌شود، عازم عربستان شده است.

بر اساس این اطلاعیه، سفر شهباز شریف در پی دعوت «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی و «کلاس شواب» بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره مجمع جهانی اقتصاد صورت می‌گیرد.

نشست ویژه مجمع جهانی اقتصادی قرار است از 28 تا 29 آوریل در ریاض برگزار شود.

اطلاعیه می‌افزاید شهباز شریف را یک هیئت بلندپایه شامل «محمد اسحاق دار» وزیر امور خارجه و «محمد اورنگ زیب» وزیر دارایی پاکستان همراهی خواهند کرد.

پاکستان و عربستان: از خاک افغانستان برای تروریسم استفاده نشود/ طالبان به حقوق اسلامی افغان‌ها احترام بگزاردچشم انداز مناسبات عربستان سعودی و پاکستاناعطای بالاترین نشان پاکستان به وزیر دفاع عربستان سعودی

هیئت پاکستانی در این سفر در مورد موضوعات مربوط به اقدامات تجاری و سرمایه‌گذاری، چارچوب‌های سرمایه‌گذاری جدید، بازسازی زنجیره تأمین، رشد پایدار و چشم‌انداز انرژی بحث و تبادل نظر خواهد کرد.

اطلاعیه افزود در حاشیه نشست اصلی، نخست‌وزیر پاکستان و هیئت همراهش با سران کشورهای جهان از جمله سران عربستان سعودی و سران سازمان‌های بین‌المللی دیدارهای دوجانبه خواهد داشت.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)