Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: سپاه ناحیه مرکزی رشت با همت پایگاه‌های مقاومت و بسیجیان، ۷۶۰ برنامه برای هفته بسیج پیش‌بینی کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت ، سرهنگ سیداکبر قاسمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج برای کمک به مردم در تمامی بحران‌ها اظهار داشت: بسیج برکات زیادی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است و در بسیاری از بحران‌ها در کنار مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت بصیرت، ایمان و عمل به‌موقع را از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجی برشمرد و تصریح کرد: رسالت بسیج، دفاع از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تفکر ایثارگری و روحیه جهادی بسیج امروز در کشورهای آزادی‌خواه گسترش پیدا کرده است.

قاسمی با بیان اینکه سپاه ناحیه مرکزی رشت با همت پایگاه‌های مقاومت و بسیجیان، 760 برنامه برای هفته بسیج پیش‌بینی کرده است گفت: افتتاح پایگاه‌های مقاومت، توزیع بسته معیشتی، برگزاری یادواره شهدا و برپایی میز خدمت در محله فخب رشت از جمله این برنامه‌ها است. 

فرمانده سپاه استان گیلان: 22000 بسیجی امنیت محلات گیلان را تامین می‌کنند 1100 مهندس بسیجی در طرح زراعت چوب روستاهای گیلان مشارکت می‌کنند سپاه تجهیزات مدارس محروم استان گیلان را تامین می‌کند

وی از برگزاری رزمایش جهادگران بسیجی و کاروان جهادی در روز 29 آبان برای خدمت‌رسانی به مردم در سطح شهر رشت خبر داد و افزود: سپاه و بسیج کمک به مستضعفان و محرومیت‌زدایی را به عنوان یکی از اهداف دنبال می‌کند و در همین مسیر 3 واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد در این هفته افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به رتبه نخست گیلان در روند واکسیناسیون گفت: بر اساس آمار در هر پایگاه واکسیناسیون 15 تا 20 بسیجی فعالیت می‌کنند و هر روز به این آمار افزوده می‌شود ضمن اینکه گروه‌های جهادی و بسیجیان در برخی ایام برای کمک به کادر درمان در بیمارستان‌ها حضور داشتند.

قاسمی اقدامات و خدمات‌رسانی سپاه و بسیج در ایام شیوع کرونا را همچون ایام دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: واکسیناسیون در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در گیلان با قدرت در حال انجام است از سوی دیگر طرح واکسیناسیون در 99 پایگاه در حال انجام است که 2 پایگاه به طور شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اقدامات سپاه ناحیه مرکزی رشت در حوزه اشتغالزایی خاطرنشان کرد: در این راستا صندوق‌های قرض‌الحسنه در مساجد راه‌اندازی شده است و حتی در یک صندوق 200 اشتغال ایجاد شده است.

قاسمی از احداث هفت بازارچه محله توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت با همکاری شهرداری خبر داد و ابراز داشت: مردم رشت و بسیجیان 204 کانتینر آب را برای کمک به مردم استان خوزستان تقدیم کردند و در زلزله سی‌سخت هم دو واحد مسکونی در این شهرستان احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: توافق‌نامه‌ای با کمیته امداد و برخی بانک‌های عامل در راستای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی منعقد شد و بر این اساس جوانان جویای کار می‌توانند با مراجعه به بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرکزی رشت از وام‌های خود اشتغالی بهره‌مند شوند.

قاسمی با اشاره به کمک سپاه ناحیه مرکزی رشت مبنی بر تهیه کپسول‌های اکسیژن تصریح کرد: در دوران موج پنجم کرونا 152 کپسول اکسیژن توسط سپاه مرکزی رشت تهیه و در اختیار کادر درمان قرار گرفته است.

انتهای پیام/612/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت سپاه ناحیه مرکزی رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین استان همدان با بیان اینکه همزمان با سالروز شهادت مرتضی مطهری ۸ تا ۱۴ اردیبهشت به نام هفته عقیدتی و سیاسی نامگذاری شده است بیان کرد: به این مناسبت ۳۰ عنوان برنامه عقیدتی در سطح استان همدان اجرا می‌شود.

سرهنگ همدانی افزود: برگزاری جشنواره‌های شهرستانی و استانی، نشست‌های عقیدتی با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی و معرفی یگ الگو نمونه اخلاق از جمله این برنامه هاست.

او همچنین گفت: معرفی آثار به جای مانده از شهید مطهری نیز در دستور کار این نهاد قرار دارد تا دانش آموزان، بسیجیان و معلمان بیشتر با این شخصیت برجسته آشنا شوند.

دیگر خبرها

  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان