Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز از روابط عمومی سازمان هواشناسی، بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی، پنجشنبه و جمعه در برخی نقاط هرمزگان، تنگه هرمز و جزایر واقع در خلیج فارس، بوشهر، فارس و ارتفاعات شرقی کهگیلویه و بویر احمد و جنوب غرب اصفهان بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات بارش باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از پنجشنبه تا شنبه با توجه به پایداری جو و سکون نسبی هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت واقع در نیمه شمالی کشور افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد.

از اواخر وقت شنبه سامانه بارشی از نوار غربی وارد کشور شده و برخی از نقاط شمال غرب، غرب و جنوب غرب را در بر می‌گیرد.

گستره فعالیت این سامانه بارشی یکشنبه در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و دوشنبه با گسترش و تقویت این سامانه بارشی علاوه بر مناطق ذکر شده در سواحل دریای خزر و برخی از نقاط شمال شرق است.

سه‌شنبه از شدت فعالیت این سامانه بارشی در مناطق ذکر شده کاسته شده و از اواخر وقت همین روز از مرزهای شمال شرقی از کشور خارج خواهد شد.

پیامد فعالیت این سامانه بارشی در کشور بارش باران، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در نقاط سردسیر و ارتفاعات بارش برف خواهد بود.

گفتنی است، طی روزهای پنجشنبه و جمعه تنگه هرمز مواج خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1118828 برچسب‌ها هواشناسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: هواشناسی سامانه بارشی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی شنبه ۸ اردیبهشت؛ ورود سامانه بارشی جدید

کارشناس هواشناسی گفت: از نیمه دوم هفته جاری سامانه بارشی وارد کشور می شود و روز چهارشنبه غالب استان های واقع در غرب و بخش‌هایی از جنوب را تحت تاثیر فعالیت بارشی خود قرار می دهد.

کد خبر 748413

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • هواشناسی شنبه ۸ اردیبهشت؛ ورود سامانه بارشی جدید
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • ‌فارس از امروز بارانی می‌شود/ تگرگ و صاعقه در راه است
  • هواشناسی؛ سامانه بارشی از سه‌شنبه وارد کشور می شود
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور