Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  محمد رضا اسپرورین، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: خیرین مدرسه سازبرای ساخت کلاس های درس دراین استان ۲۱۰ میلیارد تومان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون به رغم مشکلات اقتصادی مجود در جامعه، اهدا کرده اند.

 اسپرورین افزود: تعهد خیرین در سال گذشته ۶۷ میلیارد تومان بود در حالی که مشارکت بی نظیرآنها در این راه معنوی امسال شاهد رشد ۳۰۰ برابری آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یکی از مهم‌ترین  نیازهای استان البرز را توسعه زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی دانست و  گفت: این نیاز در البرز محسوس‌تر است زیرا بیشترین مدارس ۲ نوبتی و تراکم بالای دانش‌آموزی را در کشور دارد.

 اسپرورین افزود: البرزاز نظرسرانه فضای آموزشی حتی از استان سیستان و بلوجستان پایین‌تر است و حدود ۴۰ درصد از فضاهای آموزشی آن نیز فرسوده است.

 رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز البرز تنها مجمعی در کشور است که پول نقد از خیرین نیک اندیش دریافت نمی کند و مبالغ اهدایی خیرین از طریق درگاه بانکی انجام می شود و هزینه برنامه های مجمع نیز از سوی خیرین عضو مجمع خیرین مدرسه ساز استان تامین می شود.

او افزود: خیرین مدرسه ساز تا زمانی که محرومیت های آموزشی حذف نشود پای کار هستند تا دانش آموزان و معلمان در فضایی مناسب و ایمن تحصیل کنند.

اسپرورین گفت: در مجمع خیرین مدرسه ساز البرز، خیرینی فعال هستند که تا کنون یک تا چهار مدرسه ساخته اند و همچنان علاقمند به ادامه دادن این راه  معنوی هستند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه سازالبرز افزود: خیرین مدرسه ساز در این راه فعالیت دارند چون احساس مسئولیت اجتماعی می کنند و این نگاه خداپسندانه آنان موجب تحول عظیمی در امر مقدس مدرسه سازی شده است.

او گفت: اکنون مهمترین مشکل خیرین مدرسه ساز در استان البرز را برای ساخت مدرسه نبود زمین تشکیل می دهد زیرا در البرز شهرک های مسکونی وجود دارد که فاقد فضای آموزشی هستند.

اسپرورین افزود: مشارکت خیرین مدرسه ساز موجب شده تا آموزش و پرورش در کشوربا چالش روبرو نشود.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیشرفت علمی خیرین مدرسه ساز مجمع خیرین مدرسه ساز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد

وحید فراهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته ۵۰ مدرسه در استان گلستان ساخته شد که از این تعداد ۴۹ مورد با مشارکت خیرین انجام شد.

وی افزود: با این تعداد پروژه توانستیم ۱۹۷ کلاس درس را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

مدیرکل توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان گلستان گفت: برای ساخت ۵۰ مدرسه در استان مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم سعی داریم طی ۶ ماه نخست امسال حدود ۴۰ پروژه دیگر به بهره برداری برسانیم و آنها را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

فراهی اظهار کرد: ۲۶ جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان ۳۰ اردیبهشت با حضور مسؤولان کشوری و استانی در استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090474

دیگر خبرها

  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • اعطای جایزه ملی البرز به ۱۶۰۰ نخبه علمی
  • غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد/ معلم ستون فقرات نظام آموزشی است
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد