Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:58:44 GMT

امام جمعه ارومیه رحلت آیت‌الله مجتهد را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۹۶۵۰

امام جمعه ارومیه رحلت آیت‌الله مجتهد را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیامی که روز پنجشنبه صادر شده، آمده است: رحلت مجاهد بزرگ و یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت الله مجتهد شبستری، نماینده مردم شریف آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری باعث تأسف و تالم شد، آن مرحوم از سال‌های ابتدایی مبارزه علیه رژیم ستمشاهی دوشادوش مبارزین و مجاهدین بزرگ مشغول جهاد بودند و تا آخرین لحظات عمر بابرکتشان از قیام لله دریغ نکرده و همواره امین امامین انقلاب بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام تاکید شده است: ایشان در سنگر مسوولیت‌های بزرگی چون نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از ابتدای انقلاب تا پایان عمر شریفشان و نمایندگی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، امامت جمعه تبریز، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز نقش آفرینی کرده اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با تسلیت ضایعه درگذشت آن عالم عامل و مبارز نستوه به محضر مبارک مقام معظم رهبری و مردم انقلابی و قدرشناس آذربایجان شرقی و فرزند گرامی شأن حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری و بیت شریفشان، برای ایشان نیز علو درجات از درگاه الهی مسالت کرده است.

حجت الاسلام شیخ محسن مجتهد شبستری که سال‌ها نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امامت جمعه تبریز را بر عهده داشت و عضو مجلس خبرگان رهبری نیز بود، روز چهارشنبه بر اثر سکته در ۸۴ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

فرزند ایشان نیز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری است.

کد خبر 5354880

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری امام جمعه ارومیه پیام تسلیت آیت الله محسن مجتهد شبستری زلزله ویروس کرونا بوشهر زمین لرزه هفته بسیج آمار کرونا کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها گرگان واکسن کرونا شیوع کرونا آلودگی هوا شیراز مجلس خبرگان رهبری آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند