Web Analytics Made Easy - Statcounter

شباهت نام خانوادگی دروازه بان چلسی با مدافع منچسترسیتی دردسرساز شده است.

دروازه بان چلسی به خاطر اشتباه رسانه ها و استفاده از عکس های او در اخبار مربوط به پرونده دادگاه بنجامین مندی ناراحت است.
به گزارش طرفداری و به نقل از بی بی سی، این روزها خبر دادگاه بنجامین مندی، مدافع باشگاه منچسترسیتی به خاطر پرونده تجاوز و آزار جنسی، یکی از موضوعات داغ رسانه های تمام دنیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود برخی از رسانه ها با بی توجهی به نام بنجامین مندی و به خاطر تشابه نام ادوارد مندی، دروازه بان چلسی و فرلاند مندی، مدافع باشگاه رئال مادرید، از عکس این دو بازیکن به جای بنجامین مندی در اخبار استفاده کرده اند و همین موضوع باعث آزردگی خاطر دروازه بان باشگاه چلسی شده است. ادوارد مندی در این باره گفت:

دیدن این اتفاقات آن هم در سال 2021 غم انگیز است. برای برخی، افراد سیاه پوست نام یا چهره ای متمایز ندارند. این اشتباهات به نظر غیرعامدانه است اما در حقیقت کاملا برعکس است و این کار رسانه ها به شدت سمبولیک است. تشخیص دادن دو چهره متفاوت اصلا سخت نیست به خصوص که پیراهن های بر تن ما هم کمک زیادی می کند!

 

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! احتمال اعتراض شیخ دیاباته بابت حکم فیفا به CAS روش جالب فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات تابستانی فوتبال شائولین به سبک آرتورو ویدال / عکس دردسر جدید برای کیمیش؛ واکسن نزده ها به هتل های آلمان راه داده نمی شوند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بنجامین مندی دروازه بان رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی افزود: از این تعداد پرونده هزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات و ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۷ فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده است. وی ادامه داد: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال بوده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: گزارش پرونده های وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. عملکرد این سازمان در رسیدگی به این پرونده‌ها مطلوب بوده و تلاش‌ها برای رسیدگی به آن‌ها به طور شبانه روزی بوده است.

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش
  • وکیل توماج صالحی: موکلم از فسادفی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • وکیل توماج صالحی : موکلم از فساد فی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • کاهش حجم پرونده‌های قضایی با اصلاح قوانین
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود