Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@02:24:40 GMT

پایان نیمه اول؛ پدیده صفر _ ذوب‌آهن یک

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۲۰۹۶

پایان نیمه اول؛ پدیده صفر _ ذوب‌آهن یک

ذوب‌آهن با تک گل سجاد جعفری برنده به رختکن رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب‌آهن از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه - ۲۷ آبان ماه - مشهد میهمان پدیده شده که این مسابقه در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته نخست لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پدیده و ذوب‌آهن

ورزشگاه: ثامن‌الائمه (ع)، شاندیز

تماشاگر: -

گل‌ها: سجاد جعفری (دقیقه ۴۱- برای ذوب‌آهن)

اخطار: -

اخراج: -

ذوب‌آهن اصفهان: حبیب فر عباسی، حامد نورمحمدی، مسعود ابراهیم‌زاده، میلاد جهانی، آرمان قاسمی، بابا محمدی، سجاد جعفری، سجاد دانایی، محمد خدابنده‌لو، سینا اسد بیگی، مرتضی خراسانی

سرمربی: مهدی تارتار

پدیده: سعید جلالی‌راد (دقیقه ۴۴- بابک سلامت)، احسان حسینی، علی طاهران، مهرداد بایرامی، مهدی شریفی، ابوذر صفرزاده، آزاد جعفرزاده، ابوالفضل عکاشه، محسن ربیع‌خواه، میلاد کمندانی و محمدرضا فلاحیان

سرمربی: اکبر میثاقیان

داور: موعود بنیادی‌فر

شرح بازی:

شاگردان مهدی تارتار بازی را بهتر آغاز کردند و با گذشت زمان مالکیت توپ را کاملاً به اختیار در آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود بازیکنان دو تیم در خلق موقعیت ناکام بودند و بیشتر دقایق توپ در میانه زمین جریان داشت. جلالی‌راد، گلر پدیده که در اواسط نیمه با مصدومیت روبرو شده بود، در اواخر نیمه نخست با اشتباهش از زاویه بسته دروازه خود را روی شوت سجاد جعفری باز شده دید و مجبور به ترک اجباری زمین شد.

شرح گل‌:

۱-۰ (دقیقه ۴۱- سجاد جعفری) - جعفری از گوشه سمت چپ محوطه جریمه پدیده وارد محوطه شد و شوت او از زاویه بسته، جلالی راد که با مصدومیتی هم روبرو بود را به اشتباه انداخت، تا یک بر صفر ذوبی‌ها پیش بیافتند.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۱- بابا محمدی سعی داشت به داخل محوطه پدیده بزند که توسط مدافع حریف سرنگون شد اما داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه ۲۶- ضربه سر بایرامی را فر عباسی درون چهارچوب در اختیار گرفت.

دقیقه ۳+۴۵- شوت بازیکن ذوب‌آهن از پشت محوطه را بابک سلامت در دو مرحله در اختیار گرفت.

نکات ویژه:

* دقیقه ۳۰ جلالی‌راد در تلاش بود تا مانع ورود توپ به کرنر شود و از ناحیه شانه دچار مصدومیت شد. او ابتدا هر طور بود در زمین ماند و به بازی ادامه داد اما پس از آنکه در دقیقه ۴۱ روی زاویه بسته گلی را دریافت کرد، دیگر نتوانست به خاطر مصدومیت به بازی ادامه دهد تا بابک سلامت جایگزین او شود.

کد خبر 536281

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال پدیده شهر خودرو تیم فوتبال پدیده لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سجاد جعفری جلالی راد ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌ها در هفته سی و پنجم لیگ برتر مهمان استون ویلا بودند. نیمه اول با برتری ۲-۰ شاگردان اونای امری به پایان رسید اما در ۴۵ دقیقه دوم چلسی به بازی برگشت و هر دو گل را جبران کرد.

ویدئو: 331248

بازی با حملات استون ویلا آغاز شد. در دقیقه ۴ روی پای مک‌گین به مقابل دروازه، توپ به پای کوکوریا خورد و وارد دروازه چلسی شد.

در ادامه بازی گره خورد و دو تیم نمی‌توانستند به دروازه یکدیگر نزدیک شوند. در دقیقه ۱۹ چلسی توسط جکسون به گل رسید اما داور آن را به دلیل آفساید رد کرد.

در نیمه‌ای که بدون موقعیت در جریان بود، جکسون در ادامه یک بار دیگر هم فرصت باز کردن دروازه حریف را داشت اما ضربه سر او در دقیقه ۳۴ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد ضربه خطرناک واتکینز را پتروویچ به زیبایی مهار کرد.

در دقیقه ۴۲ مورگان راجرز با شوتی زیبا به گوشه دروازه پتروویچ، گل دوم را به ثمر رساند تا دو تیم با نتیجه ۲-۰ به رختکن بروند.

بازی در نیمه دوم هم پایاپای و بدون موقعیت در میانه میدان دنبال شد. بالاخره در دقیقه ۶۲ قفل دروازه استون ویلا باز شد. در شلوغی محوطه جریمه و روی اشتباه داگلاس لوییز، مدوئکه در مقابل دروازه با یک ضربه زیبا به گوشه سمت چپ، اختلاف را به یک گل رساند.

در دقیقه ۷۳ لئون بیلی در سمت چپ محوطه جریمه چلسی به توپ رسید اما ضربه او را پتروویچ به خوبی دفع کرد.

در دقیقه ۸۱ بالاخره بازی به تساوی رسید. شوت فوق‌العاده کانر گالاگر از پشت محوطه به کنج دروازه استون ویلا رفت و بازی ۲-۲ شد.

در حدود ۱۰ دقیقه پایانی دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما توپی نتیجه بازی تغییر نکرد. در وقت‌های اضافه چلسی توسط دیساسی به گل سوم رسید اما گل به دلیل خطای بادیاشیل که پاس گل را داده بود، رد شد.

با تساوی امشب، استون ویلا در رتبه چهارم به امتیاز ۶۷ رسید و چلسی هم با این یک امتیاز ۴۸ امتیازی شد و در رتبه نهم جدول جای گرفت.

دیگر خبرها

  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • کامبک آلومینیوم ناکام ماند ؛ انتقام به سبک اوسمار | چهار شلیک قرمز برای صعود به نیمه نهایی جام حذفی
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن