Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:57:33 GMT

کتابخانه روستای جزن دامغان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۳۳۳۱

کتابخانه روستای جزن دامغان افتتاح شد

آزاده امینیان عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، کتابخانه روستای جزن دامغان با بیش از ۴۰ هزار جلد کتاب و با اعتبار بیش از یک میلیارد ریال به عنوان دهمین کتابخانه عمومی شهرستان دامغان کار خود را آغاز کرد. 

وی ادامه داد: این کتابخانه روستایی با کمک یکی از خیران و به نام خانواده شهید ابوالفضل طوسی ساخته شد و چهار هزار جلد کتاب کتابخانه از محل اهدایی مردمی و نهاد کتابخانه های کشور تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینیان اظهار داشت: در هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان دامغان بیش از ۸۰ برنامه فرهنگی برگزار می شود که برگزاری جشن روز  کتاب با حضور مسئولان دامغان، تجلیل از اعضای کتابخانه های شهرستان، تقدیر از نویسندگان بومی ، ناشران و خیران کتاب، برگزاری جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان از جمله برنامه های این هفته است. 

امینیان افزود: برگزاری کارگاه قصه گویی ویژه کودکان و مادران قصه گو، رونمایی از چندین جلد کتاب، برگزاری نشست کتابخوانی با هدف معرفی و تقدیر از نویسندگان بومی دامغان ، برگزاری راهپیمایی خانوادگی اعضای فعال کتابخانه های حوزه دامغان، از دیگر برنامه های هفته کتاب در شهرستان است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی دامغان یادآور شد: کتابخانه روستای جزن به عنوان دهمین کتابخانه عمومی شهرستان و چهارمین کتابخانه روستایی، آماده ارائه خدمات به مردم منطقه است. 

چهار روستای پرجمعیت دامغان، از نعمت کتابخانه برخوردارند و کتابخانه حاج علی اصغر درواری، شهید طوسی، شهدا و فجر، به ترتیب در روستاهای دروار، جزن، خورزان و کوه زر دایر است. 

در مجموع ۲۰۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه های شهر دامغان موجود است و حدود پنج هزار نفر عضو این کتابخانه ها هستند.

برچسب‌ها روستائیان کتابخانه ‌های عمومی کشور  نهاد كتابخانه های عمومی کشور توسعه روستایی دامغان کتاب کتابخوانی پروندهٔ خبری هفته کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان کتابخانه های عمومی کشور نهاد كتابخانه های عمومی کشور روستائیان کتابخانه های عمومی کشور نهاد كتابخانه های عمومی کشور توسعه روستایی دامغان کتاب کتابخوانی کتابخانه روستای هفته کتاب جلد کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۳۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ابراهیم بی دل عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی ۲۵ عنوان برنامه شاخص در تربت جام اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: برپایی نمایشگاه، میز خدمت، دیدار شورای جهادی با امام جمعه تربت جام، افتتاح و بازدید از قنوات احیا شده، دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش مهر ماندگار، اعزام گروه‌های جهادی کشاورزی به مزارع و گروه‌های جهادی دامپروری جهت واکسیناسیون رایگان دام و طیور از برنامه‌های این هفته است.

وی همچنین گفت: اعزام گروه‌های جهادی عمرانی و درمانی به مناطق کم برخوردار، توزیع نان رایگان و بسته معیشتی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح قرارگاه منطقه‌ای جهادی این شهرستان، از جمله برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در سال جاری است.

کد خبر 6097678

دیگر خبرها

  • برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نمایشگاه تشریح شد
  • ۲۸ پروژه نیمه‌کاره حوزه کتابخانه‌های عمومی در مازندران
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • حمامی که کافه کتاب شد
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد