Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مراسم رونمایی تندیس ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر با حضور سردار باقری جانشین فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان برگزار شد.

در این مراسم سردار باقرس  فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان این جشنواره را از مهمترین جشنواره های رسانه ای استان خوزستان نام برد و عنوان کرد که این جشنواره با هدف تولید محتوای فاخر و تشویق و ترغیب اصحاب رسانه در جهت تولیدات رسانه ای توسط بسیج رسانه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، همچنین بهمئی مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان نیز با اشاره به ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خاطرنشان کرد: این جشنواره یکی مهم‌ ترین برنامه های بسیج رسانه در استان خوزستان است که با ۱۱ محور و در ۹ قالب برگزار می‌شود که موضوعات مختلفی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود دفاع مقدس، کرونا و کمک ‌های مؤمنانه، بصیرت و دشمن ‌شناسی، مطالبه گری و امیدآفرینی را از محورهای مهم ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر اعلام کرد.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی را از دیگر محورهای ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر برشمرد و در همین ارتباط تصریح کرد: مبارزه با آسیب‌ های اجتماعی از دیگر محورهایی که فعالان رسانه می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

بهمئی اضافه کرد: مدیریت مصرف و صرفه‌ جویی در برق، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه و همچنین مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه محورهای دیگر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر است.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی رهبر معظم انقلاب بیان کرد: تولید، پشتیبانی ‌ها و مانع زدایی ‌ها نیز از دیگر محورهای ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر است که علاقه مندان می توانند آثار خود را با این موضوع به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر را تا روز ۳۰ آبان ماه امسال امسال عنوان کرد.

وی یادآور شد: خبرنگاران می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه (ویژه شبکه‌های اجتماعی)، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، مطالبه و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی و موشن گرافی از طریق سایت www.abozarkhz.ir ارسال کنند و در این جشنواره شرکت ‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره ابوذر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران نیک اندیش خبرنگار و گزارشگر خبرگزاری صدا و سیمای خوزستان توانست رتبه برتر دومین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور خوزستان را کسب کند.

 وی دراین جشنواره توانست این موفقیت را در بخش گزارش‌های خبری را کسب نمایند.  

دیگر خبرها

  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود